Vad fick dig att le idag?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :

"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"

Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.

Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi

Bara en?
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.

Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske. :hihi

Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi

Lär dig spökfisar. :D


?
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Hur fan kan man släppa utan att ha lyckats få stavningen i Frankrike rätt.:rofl

Det kanske skall vara tyst k?
(Varför tänker jag på en kåt tysk?)

De har det inte så lätt här heller.
Mycket vanligt att amis de ordning skriver
insändare och klagar på folk(fransmän)
som uttalar Chamonix och liknande fel.

Hur skall då Aftonblajset kunna lyckas bättre?
:arsele

Close enough!
:hej
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sitter och läser igenom mina olycksfallsförsäkringsavtal, såhär lagom tills den ena ska kasta pengar på mig. Den har ett lite roligt undantag, olycksfall där man utsätts för atomkärnreaktion utdelas ingen olycksfallsförsärking för. :D
Om man är i skick att ta emot ersättning då så är man jävligt ärke, får jag fan påstå.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fick en julklapp av en kollega, litet skumtomtar och två flaskor. Om den är god vet jag inte men jag uppskattar gesten. :)

863476.jpg
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.

 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.


Snubben i rulltrappan är skyldig mig ett tangentbord.:4skrika
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top