Vad fick dig att le idag?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :

"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"

Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.

Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi

Bara en?
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.

Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske. :hihi

Bajstråden:rofl