Vad fick dig att le idag?

Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :

"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"

Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.

Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi

Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi

Last edited:
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.

Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske. :hihi

Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi

Lär dig spökfisar. :D

?

Hur fan kan man släppa utan att ha lyckats få stavningen i Frankrike rätt.:rofl

Det kanske skall vara tyst k?
(Varför tänker jag på en kåt tysk?)

De har det inte så lätt här heller.
Mycket vanligt att amis de ordning skriver
insändare och klagar på folk(fransmän)
som uttalar Chamonix och liknande fel.