Vad fick dig att le idag?

Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :

"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"

Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.

Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum". :hihi

Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi

Last edited:
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.

Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske. :hihi

Bajstråden:rofl

Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! :) Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller:hihi

Lär dig spökfisar. :D

?

Hur fan kan man släppa utan att ha lyckats få stavningen i Frankrike rätt.:rofl

Det kanske skall vara tyst k?
(Varför tänker jag på en kåt tysk?)

De har det inte så lätt här heller.
Mycket vanligt att amis de ordning skriver
insändare och klagar på folk(fransmän)
som uttalar Chamonix och liknande fel.

Hur skall då Aftonblajset kunna lyckas bättre?
:arsele

Close enough!
:hej

Sitter och läser igenom mina olycksfallsförsäkringsavtal, såhär lagom tills den ena ska kasta pengar på mig. Den har ett lite roligt undantag, olycksfall där man utsätts för atomkärnreaktion utdelas ingen olycksfallsförsärking för. :D
Om man är i skick att ta emot ersättning då så är man jävligt ärke, får jag fan påstå.

Fick en julklapp av en kollega, litet skumtomtar och två flaskor. Om den är god vet jag inte men jag uppskattar gesten. :)

863476.jpg

Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.

Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.

Snubben i rulltrappan är skyldig mig ett tangentbord.:4skrika

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...