Zinik
Kaizen
Semantik....
- - - Updated - - -
Akta hjälmen bara, knäpuckar e hårda...
speciellt de med titan eller nått annat gnistrandematerial

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Semantik....
- - - Updated - - -
Akta hjälmen bara, knäpuckar e hårda...

https://www.change.org/p/motogp-rac...&utm_term=des-lg-no_src-no_msg&fb_ref=Default
Ver inte om den varit uppe i tråden, snart en halv miljon mot RDs beslut.
Inte för att det lär ändra något nu i efterhand. Men det stora engaskemanget från fansen kanske får RD att i framtiden undvika att lägga all skuld på en förare även fast de själva säger att MM inte hade rent mjöl i påsen.

så om alla hoppar ut för ett stup så gör ni det oxå? öhh okey.. jag såg vad jag såg, att Rossifans pratar ihop sig för att få det hela att verka som om det e den andra föraren som skämt ut sig e ju bara helt fel.
E ju så extrema religiösa grupper(religiösa fundamentalister) som verkar på det sättet för att blunda för det uppenbara. Enligt mig verkar Rossi fans som en förödande kraft just nu som sannolikt kommer få till en massa regler som gör att motogp kommer bli äckligt osportsligt med massa onödiga regler för att Vm ledarna inte ska få bli störda. Snart kommer la rejsing vara som rally, ensam på banan och den med bästa tiden vinner.Tack så mycket Rossifans...

Ver inte om den varit uppe i tråden, snart en halv miljon mot RDs beslut.
Kanske bättre att fansen försöker förstå beslutet från dem som är bättre på att bedöma om regler brutits?![]()
fast om jag ska vara ärlig så har jag inga fovvosar eg, den som va bäst under rejsdagen e ju den som bör ha applåder.. trodde det var vad rejsing hanldade om å inte att man höll på nån pga nån färg eller var de kommer ifrån typ.

Vilseledande att ha med i motiveringen till namnlistan att Lorenzo borde ha straffats för att ha kört om under gulflagg när han inte gjorde det.

tycker du att det är ok att stå på podiet och göra tummen ner när din stallkamrat/medtävlande utropas som bronsmedaljör![]()
Du kan få numret till frugan så kan du fråga henne! Tror precis tvärtom att många tyckte tvärtom mot vad du tror! Jag själv trodde flera ggr att: fortsätter MM såhär kommer han att plocka rossi av banan eller hitta på ngt annat jävelskap, MM var ju för fan överallt och ingenstansnu är jag ju färgad utav bara helvete så hoppa inte på mig nu bara
![]()
Under racet såg jag detta, och det ser ju klart ut som en gulflagg tycker jag.. har jag missat något?![]()
Jag kan glädjas med alla möjliga förare på olika sätt men i slutändan finns det bara en vars mitt barn (någon gång i framtiden!)kommer att döpas efter. Om det blir Valentino eller Valentina får vi se.
Han/hon får dessutom då initialerna VR![]()
Säg inte att du heter Rash i efternamn också?!

Snart kommer la rejsing vara som rally, ensam på banan och den med bästa tiden vinner.Tack så mycket Rossifans...
Du hittar fler och ännu skämmigare namn här:Jag kan glädjas med alla möjliga förare på olika sätt men i slutändan finns det bara en vars mitt barn (någon gång i framtiden!)kommer att döpas efter. Om det blir Valentino eller Valentina får vi se.
Han/hon får dessutom då initialerna VR
PS. På tal om fundamentalism..![]()
I framtiden kanske vi slipper alla känslor mellan förare när Yamaha byter bort både JL och VR...
Publicerades på Yamahas Japanska Youtube igår:
https://www.youtube.com/watch?v=EzgJWwAx8Mo

|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda