Hojåka i LUGNT tempo.

Det gick ju bra de i alla fall de få meter grus du körde. Blir nog kanon på torsdag. Vi har ganska många medlemmar i norrort också så du är välkommen. Kom förbi 4/6 då jag jobbar eller 6/6 då vi har nationaldagstur eller någon annan dag.
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. :) Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?

Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.

- - - Updated - - -

Det gick ju bra de i alla fall de få meter grus du körde. Blir nog kanon på torsdag. Vi har ganska många medlemmar i norrort också så du är välkommen. Kom förbi 4/6 då jag jobbar eller 6/6 då vi har nationaldagstur eller någon annan dag.
Blev faktiskt tillsagd att ställa mej där. :) Kände mej inte modig. Gillar inte grus. Är glad att jag lyckades köra ut från gruset med värdigheten i behåll. Ska på gruskurs på torsdag så efter det kanske det känns bättre. X)
Kommer gärna tillbaka. Var mysigt ställe. Försöker hitta nån klubb att gå med i så man kan träffa lite folk. Problemet är att det är en bit att åka. Tog en stund att ta sej dit (visserligen med lite trevligare och långsammare vägar än motorväg, samt en felkörning...) Har ni många medlemmar från Norrort?

Nu kanske det iofs börjar bli lite off-topic.

Solen skiner!
Är det någon som ska ut och köra idag så kan jag tipsa om att träffas på Rapido MCK, Skansbacken 4 vid Gullmarsplan.
Öppet som vanligt från kl 18, kom före eller efter hojturen och ta en fika eller en burgare.

Välkomna!

/Jocke

Solen skiner!
Är det någon som ska ut och köra idag så kan jag tipsa om att träffas på Rapido MCK, Skansbacken 4 vid Gullmarsplan.
Öppet som vanligt från kl 18, kom före eller efter hojturen och ta en fika eller en burgare.

Välkomna!

/Jocke
Tjena. Drar torsdagsturerna igång från Rapidos igen
Nästa vecka e jag på

Finns det något intresse för en onsdagskörning i lite lugnare tempo?
Samling 17,30 Shell/McD Hallunda nu på onsdag.

Hej! Jag tycker att vi ska styra upp lite körningar nu!
Jag tycker även vi ska ha några regler hur vi beteer oss vid gruppkörning!
*En person leder gruppen.
*Personen som kör sist gör tummenupp vid uppsamling om allt är okej.
*vill man ändra sin plats under körningen så kör man om med god marginal på lämpligt ställe. Detta gäller inte siste man.
*Vill nån avvika så ska ledaren få veta det, man viker alltså inte av bara sådär.
*Vi kör ej över 30 km/h för fort på vägar från 50 Km/h o h uppåt. Ingen av oss vill ju bli av med sitt körkort.

Fyll gärna på med mer saker som kan vara bra att ha som regler!

Skadar aldrig att påminna om det här. Blir mycket enklare och säkrare för alla. :tummenupp
Hoppas kunna hänga med nästa vecka. för jädra körigt den här veckan :crash
Var, När, Hur brukar ni träffas nuförtiden?

Någon som ska ut idag? Tänkte åka ut och testa nya vrålåk, bmw f650. Så kommer gå väldigt lugnt tills man får tillbaka andra från verkstan.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025