KentD
Ny medlem
Beställde på eBay från Italien gick på 4400 med frakt.Nice! Vart beställde du ifrån och vad kostade det?
Beställde på eBay från Italien gick på 4400 med frakt.Nice! Vart beställde du ifrån och vad kostade det?
Beställde på eBay från Italien gick på 4400 med frakt.
Ja jag skulle vilja göra nåt åt framgaffeln jag åMan blir ju lite sugen.. Frågan är om man ska gå på fjädringsuppgradering först eller gå på grenröret.
Jag fick tillbaka min hoj från verkstan, den har varit inlagd 7 veckor. Det var en oljespridare som var igentäppt!
Var och besiktade idag, gick bara fint!
Fyfan, 7 veckor! Det var saftigt.. Skönt att det verkar funka nu iaf!
Jo, det tog en jävla tid men skönt att det är fixat nu samt att jag slipper stå för det kalaset
Mekanikern Håkan har varit i kontakt med Suzukis generalagent samt med Suzuki Japan, och detta var tydligen inte direkt något vanligt fel så han fick inte direkt några bra tips och råd där.
Däremot fick han ett tips att kolla oljekanalerna av en annan kund som hade varit med om nåt liknande!
Var och körde ca 10 mil i regnet igår, kändes lite ovant iom att jag studsat runt på min ktm 625 det senaste halvåret. Enda jag stör mig är "on-off"läget på gasen, blir lite väl ryckigt ibland. Men jag tror och hoppas att det kommer bli bättre sen när jag monterat holeshot-prylarna. Ska bara få tid till det först...
Är lite sugen på Arrows helsystem till min bandit. Är det bara hänga på eller måste man göra andra ändringar också?Har nu äntligen fått monterat mitt Arrow grenrör, och kört 20 mil idag som test! Jag säger bara, vilket jävla drag!
Är lite sugen på Arrows helsystem till min bandit. Är det bara hänga på eller måste man göra andra ändringar också?
Tjena,
Du kommer inte att bli besviken på Holeshot grejorna, den ryckiga gasen kommer att försvinna helt Har nu äntligen fått monterat mitt Arrow grenrör, och kört 20 mil idag som test! Jag säger bara, vilket jävla drag!
Tror jag tappat lite bottendrag upp till 3000rpm, men över det, drar som en raket Skall skaffa ett annat slipon, tror mitt no-name slipon utan db-killer gör att systemet nu är lite för öppet, vi får se!
Arrow headern är rätt dyr, men väl värd sina pengar. Lätt att montera och passar perfekt! Skulle gärna vilja fixa till fjädringen i gaffeln nu, får väl se om det går att skramla fram några kronor till
Nu har ja montera mina arrow headers hoppas de ska bli lite bättre väder snart så man kan prova.
Behövde inte ändra nåt på kåpan för att få de å passa.
Ska fixa bilder i morgon. De numret måste man köpa ?Här vill vi se en bild på dina Arrow headers.
I väntan på bra väder så kan ni alltid peppa er med tidningen MOTORRAD NR:7 Juli där man skriver om SUZUKI GSX 1250 FA som begagnat köp. Kanske inte så mycket nytt för redan frälsta, men jag blir lite uppåt när man läser positiva omdömen om hojen man själv diggar
Jag var på en liten provtur idag och fyfan vilken skillnad det blev! Det vart ett stort smile inne i hjälmen
Mitt batteri sjunger på sista versen, laddar ur sig på 1-2 dagar, så jag beställde ett lithium-batteri som enligt uppgift ska väga 0,9 kg.
Hur är den i jämförelse med din Kawa?Jag älskar min Bandit
View attachment 421648
Hur är den i jämförelse med din Kawa?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |