Varberg

Bor utanför Varberg o kör gärna. Har haft kortet i en vecka nu :yoparty Finns det någon facebook grupp eller liknande för att organisera körningar med folk från trakten ?
 
Bor utanför Varberg o kör gärna. Har haft kortet i en vecka nu :yoparty Finns det någon facebook grupp eller liknande för att organisera körningar med folk från trakten ?

Ingen särskilt aktiv som jag känner till. Bäst är nog att försöka få igång denna tråden på allvar.


Tack för tips!
Ta en runda från Varberg på fredag vid 16-tiden?

Det kan funka. Vet inte vad jag ska göra på fredag än men om vädret är bra och jag inte har nåt annat bokat så absolut.
 
Fredag ska va 16 grader och sol.. Låter som en plan! :tummenupp
 
Tidigare har vi samlats vid JET nuvarande Ingo och det är väl en vettig plats kan jag tycka
 
Hade gärna följt med fredag dock lovat sambon o gå ut o äta på kvällen så det är lugnast att hålla sig till den planen. Kommer definitivt hålla kolla på denna tråden så kan vi styra upp körningar härifrån. Har aktiverat prenumeration på denna tråden så får ett mail när någon skriver i den :tummenupp
 
Last edited:
Samma här, jag skall till Iom och kolla på BG så kan inte på fredag tyvärr.
Men håller koll framöver:tummenupp
 
Jag kan inte på torsdag..
Men jag väntar in på det stället 16.00 på fredag så får vi se om någon har möjlighet att åka då ;)
 
Ska hämta hojen hos RG i falkeneberg idag torsdag efter jobbet kan eventuellt, kanske komma till 1700 men de blir på håret 17:15 hade vart perfekt För min del.

För övrigt tänkte jag dra en riktigt go runda på lördag,vägar jag inte kört. Undrar om det finns någon intresserad, det blir fjärås-sätila-hällingsjö-lerum-gråbo-Björboholm-Skepplanda och sen E45-E6 hem mot Varberg. Kommer nog ta några timmar. Tänkte avgång 10:00, behöver va hemma i Bua vid 18.00.
 
17 eller strax efter 17 idag funkar bra för mig. Fredag kan jag tyvärr inte.
Ska bli sol i em även om tempen inte kommer på riktigt förrän imorgon
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top