Skriv-vad-du-vill-tråden

25 mil i lördags och tio idag. och det här är bara början på säsongen. :banana
Kommer nog å präcka fikar budgeten :hihi
 
Ska till Sthlm en helg i maj och vill testa någon gött burgarställe. Kommer bo vid Katarinahissen, typ. Finns det något ställe i närheten som är grymt? :va :hej
 
Då hojen såldes för något år sedan åker vi ibland ut till Rosen med bil, få känna atmosfären, höra mullret och framförallt fika men vad händer? Man känner ju inte igen en käft längre?!?! Vart är alla?

Har alla Sthlm-människor som körde för 2-4 år sedan sålt hojen, köpt villa, volvo, vovve och skaffat barn eller? Har ni kommit på nya vägar ni hänger på eller vad är det frågan om?
 
Då hojen såldes för något år sedan åker vi ibland ut till Rosen med bil, få känna atmosfären, höra mullret och framförallt fika men vad händer? Man känner ju inte igen en käft längre?!?! Vart är alla?

Har alla Sthlm-människor som körde för 2-4 år sedan sålt hojen, köpt villa, volvo, vovve och skaffat barn eller? Har ni kommit på nya vägar ni hänger på eller vad är det frågan om?

Jag va där igår, Maud va där igår, Peter va där igår, Rikard va där igår. Du missade kanske alla? ;)
 
Ska till Sthlm en helg i maj och vill testa någon gött burgarställe. Kommer bo vid Katarinahissen, typ. Finns det något ställe i närheten som är grymt? :va :hej

Kolla sthlmburgers.se vet tyvärr inget vid Slussen men har inte testat alla..än. Lycka till!
 
Tipsar: Var lugnt på rissne bilprovning nyss. Drop-in mc idag. (Korv 10:-!). Lär väl öka till kö om det spricker upp. Öppet till 16. Ha en bra lördag.
 
En fantastiskt skön söndag med en mass åkande.
Hojen har fått "nya" förgasare sedan dom gamla var helt slut. Nu går den som ett spjut igen :hojraket
 
Midsommarväder redan? Trodde jag skulle frysa fast på hojen när jag tog en mys tur.
Nä soffan och öl tills solen syns.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top