Ndr 2015 !!!! ;)

Men vafan... Sålde gathojen i lördags för att det aldrig händer något sånt här kul längre :huvet

Då har du läst Sporthoj dåligt.
Har ALLTID gått två turer om året sedan Maverick startade upp detta (fast kanske som alternativen LVT & NDG istället några år).
 
1:VBK
2:skumgummits
3:Maverick_ou812
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy
13: wonderwizard
14: Manneman
15: Onedreamer
16: Metiorita
17: Evbody
18: SilverWolf
19: PimX
20: Ripster
21: bjornus
22: M.
23: Bezerk
24: Graxen
25: BRL-67
26 Skuleberget
27: spider69
 
Ja jag tror denna runda faktiskt blir svår att slå, efter 50 mils rekande i baksätet med GT så kan jag bara buga och bocka för det han hittat...
 
Ja jag tror denna runda faktiskt blir svår att slå, efter 50 mils rekande i baksätet med GT så kan jag bara buga och bocka för det han hittat...

Utmaningen antagen :tummenupp

Ni som kör LVT den 25/4 kommer oxå att få en minnesvärd runda :)
 
Jag måste buga för dina vägar, om jag inte jobbar så kommer jag, och med däck som håller hela vägen..
 
1:VBK
2:skumgummits
3:Maverick_ou812
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy
13: wonderwizard
14: Manneman
15: Onedreamer
16: Metiorita
17: Evbody
18: SilverWolf
19: PimX
20: Ripster
21: bjornus
22: M.
23: Bezerk
24: Graxen
25: BRL-67
26 Skuleberget
27: spider69
28: Hestfaen

Detta verkar ju kul :banana
 
När folk lägger ner tid och kraft på ett sånt här grymt kul evenemang är det ju självklart att man kommer!!

1:VBK
2:skumgummits
3:Maverick_ou812
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy
13: wonderwizard
14: Manneman
15: Onedreamer
16: Metiorita
17: Evbody
18: SilverWolf
19: PimX
20: Ripster
21: bjornus
22: M.
23: Bezerk
24: Graxen
25: BRL-67
26 Skuleberget
27: spider69
28: Hestfaen
29: Impact (kanske med skjuts)
 
Ja jag tror denna runda faktiskt blir svår att slå, efter 50 mils rekande i baksätet med GT så kan jag bara buga och bocka för det han hittat...
Den stora frågan är, vem satt i framsätet???
Kan vi hoppas på att GT också kör rundan på hoj?
 
1:VBK
2:skumgummits
3:Maverick_ou812
4: Söderbergh
5: Beckis
6: Kriss
7: Bea
8: Bottne
9:svartemattias
10:Maurder
11: r33z
12: Boouy
13: wonderwizard
14: Manneman
15: Onedreamer
16: Metiorita
17: Evbody
18: SilverWolf
19: PimX
20: Ripster
21: bjornus
22: M.
23: Bezerk
24: Graxen
25: BRL-67
26 Skuleberget
27: spider69
28: Hestfaen
29: Impact (kanske med skjuts)
30: Roadshark
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top