ISLE Of MAN - racerapport!

  • Thread starter Thread starter bg
  • Start date Start date
Siljas hälsning till Björn, teamet och alla supportrar blev precis uppläst på radion, kul! :tummenupp
 
Last edited by a moderator:
Kan du få ut telefonen i busshögtalarna så är det ju ingen tvekan!
Edit:
Åk och tjöp en såndäringa liten radiosändare fort som ögat.

Tyvärr inte.
Kör med extern högtalare till Xperian och det får duga för idag....
 
Idag fick man t.o.m lunch tack vare förseningen! Hoppas dom kommer igång på den nya tiden.
Skönt att höra Siljas hälsning på radion.
 
Är alla klara? Jag skall försöka göra om tricket från Junior och rapportera det jag hinner med. Kanske bra för dem som har lite logistikproblem. Borde vara stabilare än LiveTiming i alla fall...Men jag skriver bara om Björn under racet!
 
Last edited:
Är alla klara? Jag skall försöka göra om tricket från Junior och rapportera det jag hinner med. Kanske bra för dem som har lite logistikproblem. Borde vara stabilare än LiveTiming i alla fall...Men jag skriver bara om Björn under racet!
Kanske funkar i Ryddarns knä i alla fall???
 
Det hörs i radion att det blåser.
 
Clerk of the course säger att det är fukt på fem ställen och han varnar för starka vindar. Fukt bl.a. vid Laurel Bank, 13th, Hillberry och The Nook.
 
Last edited:
Björn (BG) har startat!
 
Glen Helen BG 26
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top