Singeltråden

Tänker iaf lasta mopeden på färjan och fara & gasa lite söderut imorgon eller torsdag några dagar frammåt.
Hojta till om någon vill :bomba eller fika.

:)

Edit: Alltså "fika" utan kolon, sånt med bullar, inte pök...

Edit2: Eller ja, är du söt & sugen så ska väl inte jag vara den som är omöjlig...

Torsdag kommer det att bli.

Han får låna min när han vill. Så kan han åka och svanka upp en passagerare plättlätt.
En sån här eller?

article-2187610-1486AB1D000005DC-863_634x486.jpg

jag kommer tillbaka till ett gammalt ämne här..

Jag tycker det borde finnas fler snygga tjejer i bygg-branschen.. De finns ett fåtal men de borde bli fler! :fakta

jag kommer tillbaka till ett gammalt ämne här..

Jag tycker det borde finnas fler snygga tjejer i bygg-branschen.. De finns ett fåtal men de borde bli fler! :fakta

Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor! :tuttar

Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor! :tuttar

Sicken tur. De fula är nog helt kassa på hantverk :brynad

Det finns det här.. Har sätt några pinglor till hantverkare men inte många.. Men när de är snygga är de fan snygga. :drool

Tycker ni kan exportera några hit tack!

Apropå hantverkarcheyor. Vi satt och jobbade på ett fik och filosoferade över varför det finns så få hantverkarcheyor iom att det är så lätta pengar. Det lät såhär:
"Allt man ser är målarbrudar som skall ha så mycket badboyattityd för att de råkar ha ett hantverksyrke."
"Ja vad handlar det om. Målare dessutom, vad är det för hårt med det? Bära färghinkar och stryka plank är ju inte skitjobbigt precis"

Bakom oss satt ett målerigäng och fikade. De blev tysta. Varpå kompisen säger:
"Det är ju sant ju"

Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.

Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.

Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).

Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.

Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).

Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.

Vaffan menaru?!?1!!

Apropå hantverkarcheyor. Vi satt och jobbade på ett fik och filosoferade över varför det finns så få hantverkarcheyor iom att det är så lätta pengar. Det lät såhär:
"Allt man ser är målarbrudar som skall ha så mycket badboyattityd för att de råkar ha ett hantverksyrke."
"Ja vad handlar det om. Målare dessutom, vad är det för hårt med det? Bära färghinkar och stryka plank är ju inte skitjobbigt precis"

Bakom oss satt ett målerigäng och fikade. De blev tysta. Varpå kompisen säger:
"Det är ju sant ju"

Det är ju sant :rofl:rofl:rofl:rofl

Dock så förklarade en målare på ett bygge jag var på att det som är krävande är alla förberedelser... Men kontra med att de inte måste konka en massa tunga metalkondtruktioner.

Men snygga målarbrudar finns det däremot, och har inget emot brudar med liiite attityd :D

Samma med min utbildning. Det gick en brud.. Hon var extrem vänster och radikal feminist... Hon var inte kvar länge.. :näsblod

Kan ju bero på vad de gör inom både IT och bygg som säger något om hur intelligenta de är.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...