Singeltråden

Kolla så att inte dränerings slangen eller nippeln för slangen är igensatt. Då kan det ju bli tryck. Och sen ska vi ju inte glömma att det är rätt varmt ute nu så därav kan ju kylarvätskan expandera lite mer än vanligt.
Visst är det det, men med 5mm luftslang (öppen) skall det vara svårt att få nått tryck där ändå skall jag tycka, tempmätaren har också stått normalt, fläkten har inte gått, och systemet fullt på vätska, blåser man ett lock brukar det försvinna en hel del vätska. (har kokat en och annan biljävel i mina dar)
Med 15mm plastgänga och trögskruvad gummitätning borde den inte vibrera av sig på 80km heller kan jag tycka.
Nåväl, det ett mysterium. :3freak Jobbiga är ju leveranstiden, de kostar en 25kr styck så beställde några stycken för säkerhets skull. :hihi

Och ja, dom kan verkligen ha "mysterious ways" dom där hojarna och kvinnorna :tungan Men de kan ju även få en att må jävligt bra :tummenupp
Ja, hojjarna åtminstone.

Visst är det det, men med 5mm luftslang (öppen) skall det vara svårt att få nått tryck där ändå skall jag tycka, tempmätaren har också stått normalt, fläkten har inte gått, och systemet fullt på vätska, blåser man ett lock brukar det försvinna en hel del vätska. (har kokat en och annan biljävel i mina dar)
Med 15mm plastgänga och trögskruvad gummitätning borde den inte vibrera av sig på 80km heller kan jag tycka.
Nåväl, det ett mysterium. :3freak Jobbiga är ju leveranstiden, de kostar en 25kr styck så beställde några stycken för säkerhets skull. :hihi

Ja, hojjarna åtminstone.

Ja det låter ju konstigt om det inte ens har gått varmt.. Som sagt det kan ju vara alla möjliga anledningar men sen som sagt kan ju hojar ha underliga saker för sig, gärna det man minst väntat sig.

Aja hoppas det inte händer igen.

Ja det låter ju konstigt om det inte ens har gått varmt.. Som sagt det kan ju vara alla möjliga anledningar men sen som sagt kan ju hojar ha underliga saker för sig, gärna det man minst väntat sig.

Aja hoppas det inte händer igen.

Ja, som sagt jättekonstigt...
Värsta är ju leveranstiden, annars kostar de ju en 25kr styck med tätning, så det är ju skit samma. Trist att sakna ett lock bara i bästa sesången, för det skall väl ta en vecka eller så innan det är hemma. :/

Ni som missade 49-årsracet igår. Åk dit idag för kattsingen!!
Du härliga känsla när man står på vallen till speedwaybanan och blickar ut över både crossbana och rrbana. Fullt ös överallt samtidigt :yoparty Vrålande, ylande och spinnande motorer! Galna gamlingar som håller gasen stumt :D Vilken jävla glädjechock :kär

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show