Miniblinkers blinkar snabbt

Skaffa ett lastoberoende relä så borde det funka rakt av. Enklare än att hålla på att koppla på massa motstånd och skit.

Biltema har relä, annars så kan du garanterat beställa hem från någon mc-firma.
Kostar inte mkt.

Läste jag inte i en tråd alldeles nyligen att Biltema hade slutat sälja sitt lastoberoende blinkrelä? :va

Läste jag inte i en tråd alldeles nyligen att Biltema hade slutat sälja sitt lastoberoende blinkrelä? :va
Måhända men jag köpte det relät när mina nyinkopplade LED-blinkers blinkade alldeles för snabbt och det gjorde susen :tummenupp

Fråga efter ett lastoberoende blinkersrelä utan felindikering. Finns ju ett par att välja mellan. Om inte du köpt fel så är det fel på ditt relä, så gå tillbaka bara.

Konstigt, funkade för mig:va Skulle säga att det är värt att pröva innan man köper ett dyrare relä i alla fall!
Funkade kanon med den stora modellen...

Biltema känner till problemen och bekräftar att dom inte längre har något relä för LED-blinkers!

Last edited:
R1 har en icke-standard kontakt för reläet så ska man ha det från biltema så får man klippa kablar och sätta kabelskor. All vill kanske inte göra det och då funkar det reläet som jag länkade till bra.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...