Halvdampis
Medlem
Då du är skyldig mig en provkörning så kan jag hjälpa dig att köra in den

Den var riktigt snygg, lite avis e jag nog

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.






Lite sur, hade en skön dag med Värmdö-Rindö-Vaxholmrundan,
sedan när jag skulle ner på motorvägen skär en taxi av mig och nästan klipper framhjulet.
Jag tutar på honom så mycket att han hinner stanna, sedan tittar han bara på mig, rycker på axlarna och kör.
När jag ligger på Nynäsvägen så skall en kille svänga upp på vägen strax innan Skogis, ser mig inte men som tur så var det en lucka i vänster fil.
Sist så väljer en kille att köra mot enkelriktat precis där jag bor och jag frontar nästan med honom.
Varför skulle alla idioter ut idag för![]()


Goood måndag på er hoppas ni haft en lika bra hoj helg som mig![]()
samt en glass på fjällgatan på väg hem blir det med 
Nja här målades det hela helgen. Men åka till jobbet blev det i morsesamt en glass på fjällgatan på väg hem blir det med
![]()

Parkerar du på regeringsgatan utanför wokhouse/panini?


Lite sur, hade en skön dag med Värmdö-Rindö-Vaxholmrundan,
sedan när jag skulle ner på motorvägen skär en taxi av mig och nästan klipper framhjulet.
Jag tutar på honom så mycket att han hinner stanna, sedan tittar han bara på mig, rycker på axlarna och kör.
När jag ligger på Nynäsvägen så skall en kille svänga upp på vägen strax innan Skogis, ser mig inte men som tur så var det en lucka i vänster fil.
Sist så väljer en kille att köra mot enkelriktat precis där jag bor och jag frontar nästan med honom.
Varför skulle alla idioter ut idag för![]()

Tjihooo... verkar bli leverans redan på onsdag![]()
. Du kommer säkert bli toknöjd med Brutalen. Är nog den hoj vid sidan av Streeten som jag skulle kunna tänka mig men den kostar lite mer och är nog inte lika förlåtande som streeten....... Är dock toknöjd ändå.


på er
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |