Bild & Video En MOZZ racing-tischa har setts i...

Ett stycke Mozz-tisha har synts på SMC´s körning i helgen... misstänker att det är där Peters också befann sig. :)
IMG_1716.jpg

OBS! Inte jag som bär tishan på bilden...

Last edited:
FIFAN, såååååå smart! Att dra på sig en ROBUST Mozz-tischa under den lite känsligare BG-hoodien, för att skydda den senare från aggresiv racingsvett! Smart!!!!:tummenupp

Jag kände hur polisongerna formligen sprutade ut ur kindskinnet när jag dubblerade den rekommenderade dosen raceinspiration. :brynad

För övrigt kan jag, lite off topic men ändå, meddela mäster Mozz att jag hittade glädjen och mjukheten igen på den regnvåta Gelleråsen igår. En inte obetydlig del i det beror på att jag, liksom Luke hör Obi-Wan, hörde Mozz säga "Let speed come to you slowly..." och sjunga Hylands hörna i mitt huvud. Om jag inte blivit så glad över den återfunna känslan skulle jag nog ha blivit orolig över att jag hör en röst i mitt huvud. :)

Ett stycke Mozz-tisha har synts på SMC´s körning i helgen... misstänker att det är där Peters också befann sig. :)

Japp, jag var där igår. :)

Ja, jag hade också haft min med mig om den inte legat i smutsen. :crash
Fast jag är ju redan med på bild i tråden. :hihi

Ligger den i smutsen!? Då gäller väl samma regler som gör nationsflaggor. De skall inte ligga i smutsen på marken, men om de gör det skall de kasseras och en ny införskaffas. :fakta

View attachment 407148

Är du säker? :vaJag tycker det ser ut som förarmöte inför WSBK på Sepang! Tycker jag känner igen både förare och miljö...

Jo jag vet, du kanske inte vet vem jag är... ;)
Krister... han som hade med sig lille David på snart 6år. :)

Aha... Det är ju lite som att samla på idolbilder att lyckas matcha ihop personer som man "känner" här med dem man lär känna i verkligheten. Det tog ett tag innan jag insåg att jag är jag, men då skyndade jag mig och bytte namn här för att underlätta för er andra. ;)

Aha... Det är ju lite som att samla på idolbilder att lyckas matcha ihop personer som man "känner" här med dem man lär känna i verkligheten. Det tog ett tag innan jag insåg att jag är jag, men då skyndade jag mig och bytte namn här för att underlätta för er andra. ;)

Jo, det är ju lite så... ibland blir man sådär att "Jahaaaa, är det du som är den där..." :)
Och vi har ju trots allt setts då o då i snart 4år och jag visste inte tidigare att du var den Peter. ;)

Jag kände hur polisongerna formligen sprutade ut ur kindskinnet när jag dubblerade den rekommenderade dosen raceinspiration. :brynad

För övrigt kan jag, lite off topic men ändå, meddela mäster Mozz att jag hittade glädjen och mjukheten igen på den regnvåta Gelleråsen igår. En inte obetydlig del i det beror på att jag, liksom Luke hör Obi-Wan, hörde Mozz säga "Let speed come to you slowly..." och sjunga Hylands hörna i mitt huvud. Om jag inte blivit så glad över den återfunna känslan skulle jag nog ha blivit orolig över att jag hör en röst i mitt huvud. :)

Ahhhhhhh, folkbildaren i mig formligen ryser av välbehag; ÄNTLIGEN en som lyssnat på det jag säger!!!!!:Bugar

Japp, jag var där igår. :)

Ligger den i smutsen!? Då gäller väl samma regler som gör nationsflaggor. De skall inte ligga i smutsen på marken, men om de gör det skall de kasseras och en ny införskaffas. :fakta

Jag tycker då är något hård här Peter, att ANVÄNDA Mozz-tischan, och då både till fest och vid arbete, anser jag MÅSTE uppmuntras.

Så, härmed deklarerar jag, att den som visar upp en utsliten Mozz-tischa, kan omedelbart kvittera ut en ny av den då aktuella designen!:fakta

Jag tycker då är något hård här Peter, att ANVÄNDA Mozz-tischan, och då både till fest och vid arbete, anser jag MÅSTE uppmuntras.

Så, härmed deklarerar jag, att den som visar upp en utsliten Mozz-tischa, kan omedelbart kvittera ut en ny av den då aktuella designen!:fakta

Hård? Javisst. Men det är skillnad på att använda t-shirten och att låta den ligga i smutsen. (Ja, jag märker medvetet på ord.) Dessutom såg jag möjligheten att du skulle få sälja en till. :fakta

Det kan stå dig dyrt om du inför ett utbytesprogram för slitna t-shirts. Gissa om vi kommer att våga använda dem frikostigt nu... :tummenupp

Last edited:
I okänd terräng har en slik skådats. Med en tisha över stället så blev snitthastigheterna högre än med respektive hoodiedito.
ImageUploadedByTapatalk1402785111.898010.jpg

*/ ?>
Back