Bild & Video En MOZZ racing-tischa har setts i...

Meh! Det här var ju en jättekul tråd:tummenupp
Har ju burit fjolårs-tischan vid ett gäng bandagar i spanien i vintras! Skall kolla ifall bevis finnes!
Återkommer.
Tischa1.jpg
©Fotomoto.it
Tischa2.jpg
© Benny K@tzmer
Framsidan är ju inte synlig, men jag loovar att det är The Tischa!
Tischa3.jpg

Last edited:
Fick ett litet paket på posten i måndags, innehållande en rejsigt blå T-shirt, inte nog med att den är snygg den är bekväm också, nästan så man inte känner att man bär den.

Känner mig nästan som en manipulativ kvinna då jag idag besiktade bilen iklädd en Mozz-tröja, den stackars besiktningsmannen förstod aldrig vad han blev utsatt för, glömde nästan bort att kontrollera bilen utan kollade min tröja istället. :tummenupp:tummenupp:tummenupp

2014-05-21 08.15.47_2.jpg

Fick ett litet paket på posten i måndags, innehållande en rejsigt blå T-shirt, inte nog med att den är snygg den är bekväm också, nästan så man inte känner att man bär den.

Känner mig nästan som en manipulativ kvinna då jag idag besiktade bilen iklädd en Mozz-tröja, den stackars besiktningsmannen förstod aldrig vad han blev utsatt för, glömde nästan bort att kontrollera bilen utan kollade min tröja istället. :tummenupp:tummenupp:tummenupp

View attachment 406096

SLUGT!!!!! SMART!!!! Den tischan ska jag ha på när jag besiktigar gammel-Hyndan 2017!

Ok, den gamla tishan men ändå :-)
Beställning av ny på G.
Vanligtvis har jag flera hundra kilo på hantlarna....
Mozz tisha.jpg

Ok, den gamla tishan men ändå :-)
Beställning av ny på G.
Vanligtvis har jag flera hundra kilo på hantlarna....
View attachment 406138

Faktiskt är jag lite förvånad över att du inte har flera hundra kilo på hantlarna på bilden… Mozztischan borde GE kraft, du borde bli mycket starkare när du har den på...

Faktiskt är jag lite förvånad över att du inte har flera hundra kilo på hantlarna på bilden… Mozztischan borde GE kraft, du borde bli mycket starkare när du har den på...

Jamen, det är ju bara för att inte överväldiga de som ser bilden. Bara att vara klädd i en mozztisha väger ju tungt som urberg! :tummenupp

tRphZsr.jpg

Det har tydligen redan dykt upp kopior söderut i Europa. Säkert nån parallellimport från China. Fotot är taget i Marche, Italien.

Italien2014134.jpg
[/URL][/IMG]

Ena dagen sitter dom på läktaren, står i depån, fikar på lokala fiket....nästa i ett rum på din arbetsplats :yoparty

BorgKopian.jpg

Mozz! Vet du vem som är på bilden i din första bild, på stockholmsfiket..? Alltså han som är till vänster i bild... Japp, Simon, han från det där tv-programmet med inredning.. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT