Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du bytt tändstiftet? Byt även om du får en tillsynes bra gnista. Får den soppa? Komp? > Har du ventilspel på den cylindern?Har böjat riva nuUndrar bara hur man gör med kamkedjan måste man dela den eller går det att få bort toppen ändå, om man släpper på spännaren tar bort kammarna och lyfter av toppen, går det att göra så eller
![]()
Har böjat riva nuUndrar bara hur man gör med kamkedjan måste man dela den eller går det att få bort toppen ändå, om man släpper på spännaren tar bort kammarna och lyfter av toppen, går det att göra så eller
![]()
Ja nu har jag konstaterat vad felet var en bränd avgasventil, har plockat bort alla ventiler och kollat skicket på dem, inga konstigheter förutom på den som var bränd, var typ som om den hade smält å bitar från den liksom smält bort har kollat upp sätet där den ventilen satt och det var i bra skick, nu är frågan var i hela världen kan man hitta nya ventiler till motorcyklar, har kollat överallt på nätet och har inte hittat nån som säljer motordelar typ kolvar, ventiler, vevaxlar, vevstakslager ja såna saker finns det nån som vet här vore jag tacksam om ni kunde dela med er av detta
var hela stiftet defekt eller var det bara fel avstånd på den där lilla armen?Hej lättande nog var det bara ett stift som hade pajat, även fast det var nytt.. och nu går den klockrentmen hur kan dom sälja trasiga stift ? Och jag trodde det var så med tändstift att endera funkar dom eller också inte..
![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT