Jag mejade nästan ner en hoj... :/

Svårt med ironi i skriven text PutteLiten.

Men Kawa-föraren kanske vill testa hur det känns att göra en sån här.

Jag tolkade hans första inlägg som ironi, men när han svarade igen så tänkte jag "men, vafan var han allvarlig?? :3freak

Ang youtuben.
Jo... att leka "polis" med MC är ju rätt korkat.
Vad som än sker, så är bilar hårda, och det gör ont att dunka i asfalt...
"Privat polis" kan man ju leka när man sitter i sin två ton tunga SUV, men man gör säkrast att ändra inställning till trafiken när man byter till hojen.. oavsett om det är sport eller touring.

:hej

"Privat polis" kan man ju leka när man sitter i sin två ton tunga SUV, men man gör säkrast att ändra inställning till trafiken när man byter till hojen.. oavsett om det är sport eller touring.

Ånä , då kör man en GS1200 med massa staket och korvlådor på .... hårdare än dom flesta bilar , ba prejja av Hummerjävelsföraren som tutar !!

Va fan är det här:va Skall vi börja ta kål på varandra :confused: Det räcker väl med alla plåtlådor man får hålla sig undan från.

Svårt med ironi i skriven text PutteLiten.

Men Kawa-föraren kanske vill testa hur det känns att göra en sån här.

Två ärkepuckon i trafiken!

Till TS.
Givetvis är beteendet du beskriver från hojåkaren ine ok.
Bra aggerat utifrån situationen.

Kanske för att du automatiskt likställer en sporthojsförare med att vara idioter med ditt inlägg (eller så är det enklast att tolka det), och... som du säkert vet är detta ett sporthojs forum. ;)

NB: säger inte att du har rätt eller fel, men är man på ett hobbyforum och kallar dem som utövar den hobbyn för idioter, så får man vara beredd på kommentarer. :)

So? Dom är ju idioter. Varför kalla en anka för en höna?
Blåsa runt över 200 på allmänna vägar är idioti, men det hör liksom till.
Sen händer det ju att jag kör "riktig" sporthoj ibland också, förutom min 70 hästars störtlöjliga retrosporthoj och tycker det är askul att köra skitfort. Och det händer att jag har ett störigt beteende i trafiken, förutom att jag i princip alltid kör för fort. Alltså är jag också idiot, bara inte riktigt på samma nivå som snubben ts råkade ut för. Han är inte bara idiot, utan har säkert även nån kromosom för mycket.
Sen att jag har väldigt lite gemensamt med kulturlösa fåntrattar som dreglar över plastklädda radfyror är jag bara glad för. Du kan kalla mig sh's egen lilla kulturberikare.

Ännu värre är det ju för den bilist som kör in i en fullriggad vinge.. typ sidovagng o husvagn efter kanske även en båt på taket av husvagnen o ett par trampcyklar på bakstammen på husvagnen:D

So? Dom är ju idioter. Varför kalla en anka för en höna?
Blåsa runt över 200 på allmänna vägar är idioti, men det hör liksom till.
Sen händer det ju att jag kör "riktig" sporthoj ibland också, förutom min 70 hästars störtlöjliga retrosporthoj och tycker det är askul att köra skitfort. Och det händer att jag har ett störigt beteende i trafiken, förutom att jag i princip alltid kör för fort. Alltså är jag också idiot, bara inte riktigt på samma nivå som snubben ts råkade ut för. Han är inte bara idiot, utan har säkert även nån kromosom för mycket.
Sen att jag har väldigt lite gemensamt med kulturlösa fåntrattar som dreglar över plastklädda radfyror är jag bara glad för. Du kan kalla mig sh's egen lilla kulturberikare.

Så man blir per automatik en idiot när man kliver av glidaren och på R-hojen.

Bra att veta.

Kolla filmen ordentilgt för jag trodde först att dt var bilisten som enbart var idiot.
Men MC's "tydliga" bromsljus. Precis går ju fan inte att se på avstånd då det är något hemmabygge som det er ut.
Men titta så ska du se att MC föraren ligger och bromsar samtidigt som bilisten är förbannad och vill visa at du kör fan inte om på vänster sida och lägger dig framför mig. Katastrofen ett faktum!

Last edited:
DET VAR INTE JAG !!!!
Jag har alibi och ingen Kawa :lol

Kolla filmen ordentilgt för jag trodde först att dt var bilisten som enbart var idiot.
Men MC's "tydliga" bromsljus. Precis går ju fan inte att se på avstånd då det är något hemmabygge som det er ut.
Men titta så ska du se att MC föraren ligger och bromsar samtidigt som bilisten är förbannad och vill visa at du kör fan inte om på vänster sida och lägger dig framför mig. Katastrofen ett faktum!

Så vad gjorde bilisten då för fel, för långsamma reaktioner kanske, men inte fasen räknar man med att någon skall pallnita framför som hojen gjorde.

Det är jag med att du är så man slipper råka utför denna diskussionen live. Håll dig du till dina kulturberikade vägar och forum innan du menar på vad folk är för vad folk kör.:7peta

Det är jag med att du är så man slipper råka utför denna diskussionen live. Håll dig du till dina kulturberikade vägar och forum innan du menar på vad folk är för vad folk kör.:7peta

Oj så upprörd.. ta det igen på svenska så man förstår?
Sen slipper du nog den diskussionen live om du inte tillhör gruppen av sporthojsåkare som glider in och spyr galla över alla hojar som inte tillhör sportsegmentet. Vilka är rätt många, hör det ofta här och där och det känns ju rätt moget.. 'åh bara massa töntia hojar, dom gör junte ens trehundra på bakhjulet'
Tyvärr samma sak med customgubbarna.
Och gillar man Alla hojar för vad dom är oavsett så är man väl idiot då också?

Jag måste tyvärr be dig att omformulera det ovan så att även vi, inte fullt så språkligt utmanade kan begripa, vad i hela friden du egentligen menar?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back