Skriv-vad-du-vill-tråden

Härligt att köra till jobbet, så länge det inte regnar så bryra jag mig inte om vädret.
En gammal vän ringde och pratade med mig i går, han frågade om det inte var jobbigt att bo i
Stockholm med alla köer, och jag sa till honom: Vilka köer? :rofl
 
Go´morron alla goa människor. :krama på er
Väntar fortfarande på bra hoj/fika väder. Någon som vet när det inträffar :rolleyes:
 
Inte det bästa vädret för mig och min italienska muskelballerina... Men har man motiverat hojköpet med att jag spar in SL-kort så är det bara att bita ihop, ställa in motorstyrningen på regn och ställa antispinn i läge 8.

Morgonens jobbresehöjdpunkt var när jag genom rätt spårval lämnade MC budet långt efter mig. :hihi

Med sånt här skitväder gäller det att hitta de små ljusglimtarna i tillvaron:)


good morning.jpg
 
Och jag med min gamla blysläde fick uppställ vid pampas marina, lite mycket lera på vägen precis vid bropelarbygget. Då vaknar man till må jag säga :crash
 
alltså inte mycket att vara glad över just nu... Måtte det bli fint väder i helgen så man kan få köra lite:brinnerup
 
Ångesten e total....
Drar snart en sista minuten till vilket solställe som helst så man kan åka hyrmoppe:3freak

Inget mera regn.
 
Det påstås iaf att det ska regna mindre i eftermiddag.
Kul med bokad tvådagarskurs i spöregn :huvet
 
Jag var faktiskt ute och körde ett par tre timmar. Helt ok :)
Men jag håller med. Nu vill vi ha sol och värme !!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top