Skriv-vad-du-vill-tråden

Om någon av er har en hoj stående i Aspudden så kan det vara smart att ställa in den i ett garage om det går. Någon jävla tomte har försökt och, tursamt nog, misslyckats sno min ikväll. Tändningslåset lyckades fanskapet förstöra i alla fall. Det borde vara skottpengar på vissa :huvet

Om någon av er har en hoj stående i Aspudden så kan det vara smart att ställa in den i ett garage om det går. Någon jävla tomte har försökt och, tursamt nog, misslyckats sno min ikväll. Tändningslåset lyckades fanskapet förstöra i alla fall. Det borde vara skottpengar på vissa :huvet

Fan vad surt! Har du fått hem hojen till garaget? Risken känns rätt stor att dom kommer tillbaka senare annars.

Så jävla irriterande!!! Att man inte kan ha grejorna ifred bara för att man står ute. :mad:
Hoppas du fårordning på hojen snart igen.

Jag får väl vara glad för att självrisken bara är tre papp och att jag faktiskt har hojen kvar. Nu har jag i alla fall en ursäkt att bränna bort till AVA på lunchen :D

Det var ett gäng turkar som tittade misstänktsamt på frugan när hon kom hem med hojen, hon stannade i porten för att hålla lite koll då magkänslan sa att det inte kändes rätt. De körde runt och så fort hon visade sig igen stack de. Fick köra in hojen till stan och jobb garaget då det inte kändes tryggt att ha den ute. FAN att man aldrig kan ha sina saker ifred:mad:

Danne_M hoppas du får ordning på hojen snabbt

Idag sa vi farväl till Prillan! Det var vackert, rosa och tungt.
Tack alla som närvarat, hälsat, skickat blommor och haft sig. Ta hand om varann, livet går fort ibland ��

Idag sa vi farväl till Prillan! Det var vackert, rosa och tungt.
Tack alla som närvarat, hälsat, skickat blommor och haft sig. Ta hand om varann, livet går fort ibland ��

Det var en fin begravning med massa blommor och många vänner som kom.
En stor kram till er alla:krama

Gooodmorning kändes som det bär mot varmare dagar igen :banana frös fingrarna av mig i lördags hoppas på varmare grader till helgen

Gomorron! Kallt men fint väder. Gött att komma sent till jobbet bara för att någon pappskalle har krockat med en åkgräsklippare. :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT