En jävla tur!

Tycker jag var helt lysande av bylingen. Fler sådana konstaplar och det finns hopp om livet. Du körde lite fort men inte vårdslöst och farligt, dom annonserar sin närvaro och problemet är löst. Bra både av polisen och dig.

Och jag hoppas att det inte beror på att du är överjävla asläcker generellt och att det är ännu värre i skinnställ. Men så kan det ändå inte vara? :tuttar:kär

Själv slapp jag en ombesiktning alternativt böter för bullerburkarna på min Ducati igår och det är jag väldigt glad för.....
 
Tycker jag var helt lysande av bylingen. Fler sådana konstaplar och det finns hopp om livet. Du körde lite fort men inte vårdslöst och farligt, dom annonserar sin närvaro och problemet är löst. Bra både av polisen och dig.

Och jag hoppas att det inte beror på att du är överjävla asläcker generellt och att det är ännu värre i skinnställ. Men så kan det ändå inte vara? :tuttar:kär

Själv slapp jag en ombesiktning alternativt böter för bullerburkarna på min Ducati igår och det är jag väldigt glad för.....
Klagar inte på hur de behandlade mig igår....jätteglad för att de gjorde som de gjorde!

Haha den som lever får se!

Underbart!
Polisen plockade mig i juli på div saker...en spegel, inte godkända lampor bak o reggskylt, för högt ljud....3 poliser gick igenom hojen!:gnissla Men jag log....knäppte upp jackan o pratade o skojade....slutade med att polisen lade armen om mig o gapskrattade o älskade ljudet min hoj.... Slapp böter...fick en ombesiktiga bara:rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top