Singeltråden

Hey man skall inte slå dom som ligger :7peta

Nej de som ligger ska man inte störa... :fakta

Jo jag vet inte var ju svaret på frågan.
Fisa var JÄTTESKÖNT, pöka gjorde jag inte.
Nått mer herrn undrar?

Gå ut o fis nästa gång och sen går du in o pökar! :7peta

Det är jag. Därför är jag extra orolig eftersom skrevet är i farozonen. :crash

Vänd röva till då! Den tål väl lite mer? :crash

Sitter och fikar i strängnäs:på min väg runt Mälaren:)
Och ni kivas som vanligt:fakta

Hur många varv har du gjort runt den däringa pölen vid det här laget? :)
 
Gå ut o fis nästa gång och sen går du in o pökar! :7peta

Lyhört trapphus,hade sett ut någonting som:
-Eeeh, ursäkta mig jag skall bara gå ut och kolla plattläggningen i trappen.
*tass,tass,tass*
*click i dörren*
"BRAAAAAM!"
*click i dörren*
*tass,tass,tass*
-Nej nu du kärring blire åka av! :yoparty
 
Lyhört trapphus,hade sett ut någonting som:
-Eeeh, ursäkta mig jag skall bara gå ut och kolla plattläggningen i trappen.
*tass,tass,tass*
*click i dörren*
"BRAAAAAM!"
*click i dörren*
*tass,tass,tass*
-Nej nu du kärring blire åka av! :yoparty

Haha! :tummenupp

Men oj, nu blev jag sådär förvirrad igen när du skrive kärring och åka... :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top