Det är ju förbjudet att gissa på detta forum, och jag vet ju inte riktigt hur bränslepump ska funka.
Men om jag använder mina erfarenheter från ZX-9:an så tror jag inte att det är fel på varken pump eller relä.
När förgasarna är fulla så blir pumpen tyst och stilla även om man ha ström direkt till pumpen (på ZX-9:an).
Prova om pumpen funkar är ju enkelt. Ta bort bränsleslangen från förgasarna, eller kanske enklare, öppna en dräneringsskruv och koppla på ström direkt till pumpen. Pumpa den ut soppa så funkar den, kommer inget så funkar den ej. Glöm inte ett kärl att samla upp soppan i, så inte hojen brinner upp
Edit: Det här visar ju inte om bränslepumpsrelät funkar, men jag menar att om det finns soppa i förgasarna så ska det räcka. Bränslepumpen ska ju bara pumpa fram soppa till förgasarna, eftersom lägsta delen av tanken sitter lägre än förgasarna. Det behövs inget högt bränsletryck, som på en insprutningsmotor.
Vid fullgaskörning måste det finnas tillräckligt flöde också, men det är ju inget problem här, när du bara försöker få motorn att gå.