Pickup-besatt.

uploadfromtaptalk1394519851715.jpg
Perfekt tårta för dig Teo, om du hade vart intresserad av cheyer. Man kan ju iofs ta bort brudparet och ha en skithäftig trucktårta ändå!

Last edited:
Jaha, då var man pickuplös igen. 4timmar på blocket.. å 2wd skulle va svårsålt? Jojo...
Nu är det snart sommar så det blir båt och hoj sålänge. :crash

vill ha en 7,3 td pickis -02 men varför måsta alla tatta med elen? dem jag tittat på är klippt hej vilt och sladdar och skit över till extraljus och stereos, inget ovanligt iofs men överlag är det mercanska bilar det är värst....alltid. vill fan inte ha en 6.0 powerstroke och en nyare är 400+ WTF

Snart dags att plocka ut den gamle.

Men går fortfarande i tankarna att sälja av den precis som alla andra fordon, så trött på o bo mitt i stan o ha massa fordon.

Snart dags att plocka ut den gamle.

Men går fortfarande i tankarna att sälja av den precis som alla andra fordon, så trött på o bo mitt i stan o ha massa fordon.

Behåll den tills jag hittat hus. Då ska jag köpa skattefri. Den var fyrhjulsdriven va?

En sådan var jag på jakt efter i flera månader utan resultat:mad: de som finns till salu i Finland e ettdera galet hårt använda eller överprissatta, totalt omöjligt att hitta ett vettigt exemplar. Köpte istället en ny(are) L200 häromdan, hittade en 99% rostfri, registrerad som servicebil med låg skatt:rock

En sådan var jag på jakt efter i flera månader utan resultat:mad: de som finns till salu i Finland e ettdera galet hårt använda eller överprissatta, totalt omöjligt att hitta ett vettigt exemplar. Köpte istället en ny(are) L200 häromdan, hittade en 99% rostfri, registrerad som servicebil med låg skatt:rock

Tell me about it, brukar få två 02-03'ans l200 för priset av en 98'ans hilux. :gnissla
Eller ett helt stall gamla jänkare, men de har fan stigit oerhört de senaste åren de också. Luktar bra affär riktigt rysligt om min till det inköpspriset jag gav, 2-hjulsdrift till trots. :tummenupp

Jag har köpt mig en grävare :D, nu har jag ytterligare lite mer användning av chevan.
Hur mycket törs man lasta över gränsen? Den är reggad på löjligt låg vikt, får lasta typ 300kg på flaket, men om man bortser från det, Hur mycket pallar bilen? 1ton grus?

Bifogat

• 0884052849.jpg
    0884052849.jpg
    78.5 KB · Visningar: 108
Jag har köpt mig en grävare :D, nu har jag ytterligare lite mer användning av chevan.
Hur mycket törs man lasta över gränsen? Den är reggad på löjligt låg vikt, får lasta typ 300kg på flaket, men om man bortser från det, Hur mycket pallar bilen? 1ton grus?
En sån behöver jag:yoparty

Tell me about it, brukar få två 02-03'ans l200 för priset av en 98'ans hilux. :gnissla
Eller ett helt stall gamla jänkare, men de har fan stigit oerhört de senaste åren de också. Luktar bra affär riktigt rysligt om min till det inköpspriset jag gav, 2-hjulsdrift till trots. :tummenupp
Jepp, fick en l200 hälften billigare än motsvarande hilux... och den e knappast hälfen sämre...:va jag tror att det ligger något i vad du säger om priserna på framför allt amerikanska pickuper, de börjar vara coolt me truck igen:banana

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon