Täppas
Guest
I'm out
.....
.....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
strömmen genom laddningslampan hjälper till att magnetisera rotorn vld start på vissa generatorkopplngar.Jag inser att jag får prova och se vad som händer tänkte bara kolla om det fanns några "sanningar" som jag missat... på en gammal bil så slutade den ladda för att en lampa i instrumenteringen gick sönder, kretsen med varningslampa var kritisk för laddningen...vet inte varför man gör/gjorde så och var/är orolig att något liknande genidrag finns i motorcykel instrumenteringen..men om enda resultatet är en ofarlig varning så bryr jag mig inte om det.
Tack för svar !

Det som måste byglas om du nu ska racebygga är brytaren till stödet eftersom den tillsammans med kopplingen bryter tändningen.
Ett stalltips när allt är av är också att efterdra skruvarna till tiltsensorn med LOCTITE.. Fett irriterande när den lossnar på ena sidan och hänger snett precis på gränsen för att bryta
#Felsökningdelyx #jobbiga motorstopp
Det som måste byglas om du nu ska racebygga är brytaren till stödet eftersom den tillsammans med kopplingen bryter tändningen.
#Felsökningdelyx #jobbiga motorstopp
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!