FläsketBrinner
Sporthojsnörd
du kan inte fixa röret själv, punkta ihop och lämna bort på helsvetsning? borde ju funka =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kan inte fixa röret själv, punkta ihop och lämna bort på helsvetsning? borde ju funka =)
Tror inte han äger vare sig svets eller vinkelslip. Och andra sidan så kan han nog köpa en billig vinkelslip och en billig svets för samma pengar som en firma tar för att snickra ihop ett formsytt grenrör.
Fixar du materialet så kan jag sy ihop det, i Januari. Dock skulle jag inte ta i något som någon annan punktat ihop ens med tång.
Bumpar den här lite, fick inte tag i någon som ville/kunde hjälpa till, och har nu letat lite till, utan framgång.
Om jag har material klart, finns det någon här som är intresserad av att tjäna lite kosing och hjälpa en grabb?Skulle vara grymt tacksam!
Har du kollat om Andersson Turbo har tid? Om du redan har material är det betydligt enklare för ngn att bygga.
Själv har jag för mycket så här års, träbåten ska i sjön den 26:e april. Så jag vågar inte ta på mig mer innan dess.
Hälsningar Jörgen
Men jag vidarbefordrar tipset. Borlänge är ju inte Sthlm men det är inte Köping heller...|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|