Hur överlever ni vintern?

Känns på något sätt bekvämare att glida på en isig pist (eller trilla i en mjuk offpist) än att viras runt ett träd :gnissla

Isiga pister är inte så sköna att trilla i, speciellt inte då man oftast inte har lika mycket skydd när man befinner sig i backen. Iaf inte jag, även om jag alltid bär hjälm och ryggskydd när jag åker skidor.

Isiga pister är inte så sköna att trilla i, speciellt inte då man oftast inte har lika mycket skydd när man befinner sig i backen. Iaf inte jag, även om jag alltid bär hjälm och ryggskydd när jag åker skidor.

Håller med till 100% :tummenupp

Det jag vill säga är att jag får en kick när jag ligger precis på gränsen av vad jag klarar av. Med snowboard kan jag ligga så nära gränsen att jag går över gränsen 5-10 ggr per dag. Med mc har jag gått över gränsen 2 ggr på 3 år :)

Skaffa småbarn så försvinner dagarna fort vill jag lova... :rolleyes:

Men men många timmar på ebay för att hitta delar så man får ihop hojen igen till sommaren blir det, samt att surfa runt för att ta reda på optimala slicks inför sommarens körningar.
Införskaffning av nya fjädrar, nya kåpor o.s.v.

Men längtar till värmen det gör jag... Det kan jag inte sticka under stol med...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back