Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Ort
- Stockholm/Tyresö
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du är knasig helt enkelt.![]()
Han är nog på väg att bli galen.. Undrar "vad" det beror på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är knasig helt enkelt.![]()

Han är nog på väg att bli galen.. Undrar "vad" det beror på![]()
Jag tycker singeltråden är alldeles för långt ner.
Idag har jag bytt till dubbdäck på cykeln och monterat skärmar på under 30 minuter.
Jag tycker singeltråden är alldeles för långt ner.
Idag har jag bytt till dubbdäck på cykeln och monterat skärmar på under 30 minuter.

Mäter man inte skärmar i millimeter![]()
Se där! Du tog t om med din gula favoritleksak på resan!![]()
Nog e den fin?![]()

Kom precis tillbaka från morgonens träningsrunda och slog oss ner i solen en stund. Ljuvligt!![]()
Skönt att veckan är slut, jag har aldrig varit så trött som den här veckan. Jag antar att det beror på att 40-årsdagen närmar sig.![]()

Se där! Du tog t om med din gula favoritleksak på resan!![]()

Vafan.. Du också 40? Verkar bara vara jag som är ung och pigg i den här tråden!![]()
Jag har 4 månader kvar så jag kommer vara ung ett tag till.![]()

Japp, ser lite för avancerad ut för dig bara, erkänn att det är Blöjans!![]()

Ser helt okej ut!

PippiT = skalman eller inspector gadget?![]()
Hur kunde du veta det?
Jo men 21 grader är i minsta laget.
Dock ska det börja dra sig upp mot 27 nu till helgen.
Nae min kompis är Skalman och hon är oxå här.![]()


Jag är ung!Vafan.. Du också 40? Verkar bara vara jag som är ung och pigg i den här tråden!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |