BlöjRäsern
Gränsfall
Vad ska man dricka för nåt då, om man tycker öl är för beskt och om ni tycker cider är för sött?
Det man tycker om själv såklart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska man dricka för nåt då, om man tycker öl är för beskt och om ni tycker cider är för sött?
Det man tycker om själv såklart!
Vad ska man dricka för nåt då, om man tycker öl är för beskt och om ni tycker cider är för sött?
Vad ska man dricka för nåt då, om man tycker öl är för beskt och om ni tycker cider är för sött?

Mjölk ska man inte dricka.


Värst vad du skulle vara PK idag då...
Förlåt!
Man skall dricka rakija från Kroatien. Och flickkiss.

Jag dricker nästan en liter mjölk om dan ibland.. och ett par liter vatten.
Funkar utmärkt!
Din stund med blixtrande intelligens är tydligen redan slut![]()
Mjölk är för bebisar.![]()

Du dricker ingen mjölk, och är livrädd för roliga clowner.. Ringer någon klocka?![]()

Du är läskig![]()
Förlåt!
Man skall dricka rakija från Kroatien. Och flickkiss.
Läskande.
Som kronvodka. Färdigblandad drink på helflaska.
Läskande.
Som kronvodka. Färdigblandad drink på helflaska.
Vad ska man dricka för nåt då, om man tycker öl är för beskt och om ni tycker cider är för sött?
Nu börjar jag känna igen dig igen.
Ah! Kronvodka, drack man ju när man var ung, Kostade typ 40 spänn![]()
Dagar när lugnet infinner sig blir jag förvånad över den bild jag förmedlar av min karaktär..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |