Singeltråden

Jag har godis. Jag har inte ätit godis :fakta
Det kan ju vara så att avgiftning efter att blivit svullad sätter sina spår. :zpy :4skrika
Det spelar ingen roll varför jag är argsint. :näsblod
Jag får också vara tjock. Jag är så mjuk och skön att ta på :fakta

Klart det spelar roll, för om vi vet varför du är argsint så är det ju bra mycket enklare att reta dig för det! :D

Och.. NÄ.

Tja om nån skriver Broberg, reagerar du inte då?!?! :arsele

Nä, inte om de för en konversation med någon annan, speciellt med tanke på att det är inte världens mest ovanliga efternamn.. :P

Klart det spelar roll, för om vi vet varför du är argsint så är det ju bra mycket enklare att reta dig för det! :D

Och.. NÄ.

Det ska inte vara så lätt alltid :fakta

Jag är alltid skön att ta på :arsele

Jag har godis. Jag har inte ätit godis :fakta

Det kan ju vara så att avgiftning efter att blivit svullad sätter sina spår. :zpy :4skrika

Det spelar ingen roll varför jag är argsint. :näsblod
Jag får också vara tjock. Jag är så mjuk och skön att ta på :fakta

Passivt svullad.. höjden av offer :)
Jag gissar på en kombination av att behöva anstränga sin karaktär för att undvika att hänfalla till hejdlöst frosseri och svidande mans/orgasmbrist. Det senare är för övrigt lösningen på all kvinnlig vätskeobalans. :thumbup:

Ja precis. Stackars mig :3freak

Jag gjorde slut på min karaktär när jag slutade röka :fakta
Lösningen på mitt problem är att män får fler orgasmer :va

Lär mig mer :brynad

Passivt svullad.. höjden av offer :)
Jag gissar på en kombination av att behöva anstränga sin karaktär för att undvika att hänfalla till hejdlöst frosseri och svidande mans/orgasmbrist. Det senare är för övrigt lösningen på all kvinnlig vätskeobalans. :thumbup:

Ja precis. Stackars mig :3freak

Jag gjorde slut på min karaktär när jag slutade röka :fakta
Lösningen på mitt problem är att män får fler orgasmer :va

Lär mig mer :brynad

Hade förväntat mig att nån skulle fälla den typiska griskommentaren: -Har du PMS, men tydligen vågar inte "männen" härinne.
Fega jävlar är de som inte vågar käfta lite. :D

Om det vore så väl. För vad jag förstår är det en godtagbar ursäkt :rolleyes:

Hade förväntat mig att nån skulle fälla den typiska griskommentaren: -Har du PMS, men tydligen vågar inte "männen" härinne.
Fega jävlar är de som inte vågar käfta lite. :D

Exakt så :crash

Givetvis kan man bära sig åt hur som helst veckan innan mens. Givetvis vill alla tjejer i kort kjol blir våldtagna. Det står ju i tidningarna. Då måste det vara sant :4skrika
Mmm.. lika godkänd som "hon bad om det hon hade ju en kort kjol på sig"..

Nu var det ju dessutom kärring som sades, inte kärringen, vilket borde kunna jämföras med om någon sa bro eller berg. Eller typ hängbro, eftersom hela ordet var surkärring.

Mää,, klart han inte kan reagera då? Kan ju vara någon som bara pratar om sin semester till höga kusten, och att där fanns både Bro och Berg ? Du är ju knäpp ju! :crash

View attachment 396966
Ja, jag är knäpp, va va sadu...!?! :va

Nu var det ju dessutom kärring som sades, inte kärringen, vilket borde kunna jämföras med om någon sa bro eller berg. Eller typ hängbro, eftersom hela ordet var surkärring.

Åh, så det hela... är... bara ett jEtteLikt missförstånd!?!? :rodnar

Har precis gömt mig i tvättrummet iförd en våt skinnpyjamas med tillhörande stövlar... lilltjejens kompisar kom förbi... tänkte hon skulle få behålla dem ett tag till... :brinnerup

Jag är jävligt förkyld, har feber,ont i halsen samt ont i hela kroppen. orolig över Världens tillstånd, men inte gnäller jag inte. Det är bara tjejer, tanter,kärringar som gnäller:fakta

Så är det:D

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”