Singeltråden

Aj det är sådääär "crazy eyes" ser uuuut! :fattartil

Det allra bästa är att det är en ögonblicksbild utan dess like! Ja, jag var hungrig, men inte SÅ hungrig! Av någon anledning ser jag alldeles galen ut, utan att det är min avsikt, just när kompisen trycker av. Men den är ju så klockren!
Jag hade faktiskt lekt modell och hoppat rundor ute i havet i 1,5 h för att han skulle få bra bilder, så jag var klart värd den där pizzan! :tungan

Det allra bästa är att det är en ögonblicksbild utan dess like! Ja, jag var hungrig, men inte SÅ hungrig! Av någon anledning ser jag alldeles galen ut, utan att det är min avsikt, just när kompisen trycker av. Men den är ju så klockren!
Jag hade faktiskt lekt modell och hoppat rundor ute i havet i 1,5 h för att han skulle få bra bilder, så jag var klart värd den där pizzan! :tungan
Och det blev bästa bilden också eller? :)
(är ju faktiskt rätt bra, skratt värdet är enormt)

Jag har bjudit en 6 år äldre tjej (snygg) som jag knappt känner, på bio i mellandagarna. Tips?

Bete dig inte som en fjortis. :)

Nej. Jag kommer få panik och svimma, Jävla Peter kommer skratta och sen gå därifrån och lämna mig åt mitt öde. Typ som det varit hela det här året.

Ni som påstår att stalking funkar har FEL, jag har då fan inte lyckats! :6surkart

Det funkade på mig. :)

När vi ändå är inne på det, vad bjuder man en tjej på utan att bli ruinerad (student jö) men att det ändå blir lite fint?

Kewk?

Ja, ni borde fan komma med manual så att man åtminstone har en chans att göra rätt.
Det enda jag vet är att PippiT kan man bjuda på en påse med bullar så blir hon glad, och Plåthinken kan man bjuda på 500g kvarg och en proteinshake. :mattias

Proteingshake…höhö!

GE MIG MINA JÄVLA BULLAR!!!!!:mad::4skrika

Då kan han bli jäääävligt ruinerad.

Säg till DummaPeter att jag kommer vara sur tills jag får mina jävla bullar och det har tillkommit minst en litermjölk till oxå och en IKEA kasse blå stor modell full med bullar. Blandat sockerbullar och kanel o kardemummabullar sådeså

Säg till DummaPeter att jag kommer vara sur tills jag får mina jävla bullar och det har tillkommit minst en litermjölk till oxå och en IKEA kasse blå stor modell full med bullar. Blandat sockerbullar och kanel o kardemummabullar sådeså

Blanda inte in mig i ert bråk. Jag har nog med att bråka med mig själv.

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano