Singeltråden

Smakar det så kostar det dessvärre.. Drar alltid iväg om man vill ha det lite "finare"..

Men kör typ Texas Longhorn eller nåt då? Är ju iaf riktig mat och inte spec. dyrt.
Annars kanske tapas funkar (om ni inte behöver bli mätta).

Mina tips är iofs sånt som JAG tycker är gott, så det finns ju inget som säger att tjejer gillar det, så är nog bäst att lyssna på kvinnorna i tråden :)

Meh en fin pasta, finns ju allt från seafood till kött o vegetariskt behöver ju inte kosta mkt. O lite gott vin till behöver inte heller kosta skjortan... :fakta

Ja, ni borde fan komma med manual så att man åtminstone har en chans att göra rätt.
Det enda jag vet är att PippiT kan man bjuda på en påse med bullar så blir hon glad, och Plåthinken kan man bjuda på 500g kvarg och en proteinshake. :mattias

Och mig kan man ta med ut på nåt skoj, typ gokart eller minimoto-körning, alternativt bungyjump! Som mat duger nåt bättre hamburgerställe fint. Här nere har vi ett som heter "Tusen&2" som är kalas. :)

Och mig kan man ta med ut på nåt skoj, typ gokart eller minimoto-körning, alternativt bungyjump! Som mat duger nåt bättre hamburgerställe fint. Här nere har vi ett som heter "Tusen&2" som är kalas. :)

Men bra, då vet jag vad jag ska göra när jag bjuder ut dig på dejt! :)

om man på en date bjuder på burgar.. nog sista date det.. eller då e man bara ute en fet en .. snabbis sista det oxå :fakta

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad