Vad fick dig att le idag?

Jahapp, inte den som du nämnt tidigare i förbannat tråden väl?

Vad detta för skapelse?

Nej, hittade en annan mycket finare clk med stora motorn :) den är myyyyyys :tuttar
 
Hatar windos och efter två dagar datastrul på jobbet var humöret inte på topp, skulle radera e mail och tryckte av misstag ctrl alt pil å vips var hela bildskärmen upp å ner, bröt ut i fullkomlig gapskratt så tårarna rann å kollegor likaså..muspekare, inloggningsruta..allt var upp å ner :D::D:fyllisar
 
Hatar windos och efter två dagar datastrul på jobbet var humöret inte på topp, skulle radera e mail och tryckte av misstag ctrl alt pil å vips var hela bildskärmen upp å ner, bröt ut i fullkomlig gapskratt så tårarna rann å kollegor likaså..muspekare, inloggningsruta..allt var upp å ner :D::D:fyllisar

Det där är ett vanligt, och lite småskoj prank på folk som lämnar skärmen när de går. ;)
 
Bra tryck i den! :tummenupp Jag bygger miniatyrer av såna miniatyrer på skoj lite då och då :D

https://www.youtube.com/watch?v=tEtIN5nt4io

Edit: Jag ler som ett barn på julafton åt min nya bil, fyfan vad fin/bra/fantastisk/underbar den är :D

Hehe, en inomhuskanon! Den var cool! Kan du tänka dig att sälja en sån?

Har inte sett sånna innan. Hur mkt laddar du med?

Jag kör max 20-25ml. Beror lite på hur kanon man är själv.
 
Passande nog så hälsade jag på en kompis i dag.
Han hade haft lite dötid på verkstaden, så han hade byggt en kanon.
Ser ut som en artilleripjäs från andra världskriget.
Bakladdad.
Avfyras med ett snöre.
Skjuter hagelpatroner.
Skall åka dit och filma någon gång.

Hehe, ja det finns en del olika varianter. Hemgjorda är nog inte så ovanligt. Har du något foto?
Ja, hade varit kul med en film.
Även kul att jämföra smällen i bröstet. Var bor din vän?

Tanken med min kanon är att man ska ha kanonskott. Dom är dock ganska patetiska. Säger mer tjoff än PAAAANG!!!!

Därför kör jag med Pyrodex, ett svartkurssubstitut.
 
Hehe, ja det finns en del olika varianter. Hemgjorda är nog inte så ovanligt. Har du något foto?
Ja, hade varit kul med en film.
Även kul att jämföra smällen i bröstet. Var bor din vän?

Tanken med min kanon är att man ska ha kanonskott. Dom är dock ganska patetiska. Säger mer tjoff än PAAAANG!!!!

Därför kör jag med Pyrodex, ett svartkurssubstitut.
Det är svårt att få till en snygg smäll utan motstånd.
Särskilt när krutet inte är skalenligt.
Därför tyckte jag att det var en bra idé av Jocke (som för övrigt bor i bredarydstrakten) att använda hagelpatroner i en tjugo centimeters lång pipa.
Men ofarligt är det inte.
 
Hittade min polares hoj på blocket av en slump. Det är ju mer eller mindre obligatoriskt att maila på vänners skit när man ser deras annonser. Kom på det sjukaste bytesförslaget och mailade med påhittat namn.
Är så sjukt nöjd över mig själv just nu :hihi
 
Fick igång farsgubbens gamla huskvarna 250 efter tio år! Vart tydligen en sladd på kondensatorn som hoppat lös.. jädrar vad gött den drog genom skogen!
 
En hoj jag köpte i veckan blev stående ute, idag slog det mig att jag inte vet om den har frysskydd.


Den hade inget kylsystem, bra att man har koll....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top