Kom körandes med min förra sporthoj, körde upp för "kiosken backen" och i halva backen drog jag av en liten slir på rullgruset så den skulle komma upp på varvstoppen med min hemmagjorda ljuddämpare.
Alla flickor och pojkar som satt på kiosken bänken tittade och jag svängde in lite sakta mot dom
(vänstersväng så lutade mot vänster) och huksfluks så dör hojen
och jag börjar tippa tills man kommer till det där läget när man inte orkar hålla emot nå mer och tappar hojen
Från cooling som spinner på varvstoppen till en liten klenis som välter mitt i vägen 
Sen klassikern med att man fastnat med skosnöret så man inte får ner foten har man råkat ut för så många gånger på mopedtiden så nu knyter jag alltid skorna och stoppar snörena i skorna
Alla flickor och pojkar som satt på kiosken bänken tittade och jag svängde in lite sakta mot dom
och jag börjar tippa tills man kommer till det där läget när man inte orkar hålla emot nå mer och tappar hojen
Från cooling som spinner på varvstoppen till en liten klenis som välter mitt i vägen Sen klassikern med att man fastnat med skosnöret så man inte får ner foten har man råkat ut för så många gånger på mopedtiden så nu knyter jag alltid skorna och stoppar snörena i skorna

. Tömde tanken, i med ny soppa, startade på en gång. Jag skyllde på att jag kör dieselbil och av ren vana tog fel pumphandtag. Oj vad dom tjatar om detta på jobbet och kommer göra så lång tid framöver. Nu kör jag bensinbil så risken för flummigt misstag har minskat. Ingen större skada skedd iallafall. 

Kollar höger, fritt. Kollar vänster, fritt! Så otorkad, med brallorna halvvägs ner mot knävecken och med sår i arslet efter buskarna sprang jag tillbaka till lastbilen.
Hade tydligen missat att se att det sluttade neråt...