Sketsnack/Allmänt tjöt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Något för de älskare av rökig Whiskey, Laphroaig släpper en specialer för Norden (eftersom merparten av oss tydligen gillar rökig whiskey).

Laphroaig 1989 "Vintage" för de fasila priset av 1800 bagis. Givet sa Sivert, bara att tjööööpa.

309992_1280.jpg
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Äntligen! Efter åtta månaders väntan dök en vettig (hoppas jag) växellåda till CR500 upp på ebay. Bilderna ser jättebra ut.
Komplett innehåll för ca 2300 inkl frakt. Kanske blir moms på eländet men i Sverige kostar ETT drev+ EN gaffel 1700, så vad hade inte allt nedan kostat? :rolleyes:

Har saknat monstret. Har inte kört den i motardutförande alls i år ju, men snart så. Borde gå att hinna med nån repa innan häradet täcks av lappmögel :)

Tranny.jpg
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Får se vad det blir. Mejlade på en husaberg fs 570 innan idag. Eller kanske en exc 530. Vi får se :) Finns en 690 smc 11 för 55 på blocket annars :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Husan på blocket har gått 60 mil å 15h. Den längtar efter mig :) Jag är ledig nästa vecka :tummenupp Om man får ner den några lappar bara :rolleyes:

Inte för att jag körde r1an så mycket och inte ktmen heller för den delen. Men måste ändå säga att jag hade roligare på motarden :)
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Pangat lite idag. 50 st 22lr fällde plåtmål, 50 st 9mm ur en CZ shadow (med märkligt mycket rekyl), en .222 rem och en Rottweil 12/70 us3 ur kombin inför jakt imorgon för att se att det funkade. Roligt :) Det var ett år sen sist...

Redhawk-Shadow.jpg
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Haha såg bara ett par minuter i början. Men han trodde ju iallafall att han skulle åka hoj till Öland:tummenupp
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top