Singeltråden

You can't blame him for that...

Haha, jag ser storyn framför mig: Pöjken är rädd för clowner men hans flickvän vet inte det och har stickat den i födelsedagspresent till honom. Nu vet han inte vad han ska frukta mest: clownen på magen eller flickvännens vrede om han tar den av sig... :rofl

Haha, jag ser storyn framför mig: Pöjken är rädd för clowner men hans flickvän vet inte det och har stickat den i födelsedagspresent till honom. Nu vet han inte vad han ska frukta mest: clownen på magen eller flickvännens vrede om han tar den av sig... :rofl

Stackarn, ha ett sånt psykfall till flickvän att han väljer tröjan! :skrämd

Jävla Peter, här får du bilden.

Bilden till vänster togs när jag precis slutat spy och börjat äta normalt (och det med massa massa ångest, hade gått upp 6 kg). Jag såg mig så himla tjock och det var valkar överallt. Det dallrade överallt (hallå, lite svullen mage bara i övrig var det ju helt normalt :brinnerup)
Och den andra bilden talar för sig.

Bildens budskap: Skit i vågen, mät (jag har minus 5 cm i midjemått nu) och se i spegeln. Och ge det tid. Stressa inte över nåt kilo hit o dit.

bulimi vs sund.jpg

(För övrigt, sa ju att jag blivit för sexig för bilder som efterfrågades häromdagen :hihi)

Plåtan, det finns inget FÖR sexigt :näsblod

Skönt att du mår bra.

Edit: förtydligande då, du har rätt i det du säger.

Last edited:
:4skrika

Jag som tyckte det var synd om mig redan innan jag kikade in här... Nu tänker jag tröstäta chips resten av dagen.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back