lindhamre
Återfallsförbrytare.
Jag tycker inte det är tydligt nog. Kan du förklara skillnaderna mellan dessa (parafraserade) åsikter, eller huruvida jag missuppfattat vad den enes eller den andres åsikt är?:
Kan du förklara varför du felciterar mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte det är tydligt nog. Kan du förklara skillnaderna mellan dessa (parafraserade) åsikter, eller huruvida jag missuppfattat vad den enes eller den andres åsikt är?:
Vem har sagt det ?![]()
Kan du förklara varför du felciterar mig.
Är det bättre än en guldmedalj? Är den uppkallad efter dig? Vart hämtar jag ut den?Gudmedalj i oavsiktlig komik.
Jag parafraserar. Med detta, menar du att jag missuppfattat åsikten du försöker få fram och att du egentligen inte tycker att Casey Stoner är den som lyckats bäst på Ducati?
Varför står det Postat av Lindhamre ?
Du skriver en text där det tydligt står postat av Lindhamre.
Texten är påhittad och inte alls postad utav mig.
Kan bara säga dig en sak
when the debate is lost slander becomes the tool of the loser.
Du har missuppfattat det mesta verkar det som, men läs igenom tråden igen så får du svar på dina frågor om du undrar. Annars kan du skicka ett PM om du inte fattar så ska jag hjälpa dig.![]()
P€RRA;5868214 skrev:Då hörde vi ungefär samma sak
Det får iaf mig att se på Caseys tid hos Ducati lite annorlunda. Han ville ha kolfiberchassit som ledde till det som kändes som oändligt många framhjulssläpp och som ledde in Ducati på det spår som så småningom skulle göra hojen till ett bojsänke.
Det är såklart lite mer avancerat än så men den bild jag hade tidigare av Ducati var att Casey inte fick igenom några önskemål alls i princip.

First sighted the day after the Catalunya GP in 2008, the carbon fibre framed GP9 set fastest time in an official test the first day it hit the track. It was a positive debut for the machine in the hands of the then still-reigning World Champion - the Australian set best time of the day with a 1'41.533 on qualifying tyres.
”Vart” för riktning.P€RRA;5869389 skrev:Vart hämtar jag ut den?
Ja, det började ju grymt bra med 3 raka segrar. Men frågan är vad som hände sen i det lite längre perspektivet?Kollar man säsongen 2008 så hände nåt i juni efter racet i Catalunya när de fick kolfiberchassit.
P€RRA;5869490 skrev:Kan det ha varit så enkelt som att Bridgestone-däcken kompenserade för chassit 2008 men att däcken ändrades till 2009 och att Bridgestone sedan slutade att bry sig om vad Ducati ville ha och istället lyssnade på Honda och Yamaha?
Eftersom tillgången till markup-kod är begränsad på forum, av förklarliga skäl, så använde jag mig av den quote-kod som vi faktiskt har tillgång till. För att tydliggöra att det inte var ett direkt citat, så skrev jag att jag parafraserade dig, dvs det var i stort sett en sammanfattning av vad jag uppfattat det som att du skrivit.
Att sedan forumet hanterar citeringskoden som den gör, och påstår att du har skrivit exakt det, kan jag tyvärr inte styra.
Inte min avsikt att förtala någon, utan jag försöker förstå varför du verkar tro att du argumenterar emot P€RRA på en punkt där ni verkar helt överens. Jag verkar inte heller vara ensam om att ha den uppfattningen.
Eftersom du går så långt att kalla det för förtal, så måste jag anta att min sammanfattade uppfattning av vad du skrivit inte stämmer. Då anser du inte att Casey Stoner är den som lyckats bäst med Ducatin?
Jag har läst igenom tråden, och det var därför jag ställde frågan. Det framstod för mig (och som jag uppfattat det - även för andra) som att du och P€RRA framförde samma åsikt, men av nån anledning argumenterades det som att ni hade motsatta åsikter i frågan.
Det är naturligt och sunt!Jag tycker det är tydligt att vi har olika åsikter (men även gemensamma) detta är väl ganska bra och naturligt på ett diskussionsforum.
Nu kan du väl tyvärr inte läsa det här svaret men...För helvete Lindhamre, Perra, Radare och DjDiff!
Ni har totalsabbat en tråd som jag tyckte var spännande att starta. Bara jävla massa larv. Från och med nu är ni på min ignorelista allihop. Usch!

Det här har blivit en riktig skit-tråd....![]()
Hur många inlägg har du själv bidragit med för att göra tråden bättre?Det här har blivit en riktig skit-tråd....![]()
Det jag tycker är konstigt är att du inte kopplar att Perra håller med om att Stoner är den som lyckats bäst på Ducatin.Jag citerar ingen utan gör tolkningen av vad andra som inte vill se talangen som första och främsta egenskapen att vinna titeln.
Konstigt nog finns det vissa som gillar att återupprepa samma osanningar om en viss förare utan fakta eller relevans.
Hur stor andel tror du är talang resp material i fråga om en titelvinst?
Är Stoner en bra testförare?
Några journalister som skrivit om Casey som förare, har menat att han är en naturlig talang, som kör fort på instinkt, utan att vara särskilt teoretiskt kunnig.
Låter inte som en ideal testförare, tänker jag.
Stoner klagade högljutt när han fick "chatter". Det behövs inte någon fingertopskänsla för att känna av chatter; hojen skakar så att plomberna ramlar ur, enligt Stoner själv. Men upptäcker Stoner subtila skillnader och behov, som skulle hjälpa utvecklarna framåt?
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |