Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Problemet borde ju då vara specifikationerna, att det slarvas med att anges hur stor diff som tillåts som godkänt. Eller att köparna skiter i att ifrågasätta just det.
Nja det var inte det jag sa.Man har alltså större användning på en motorcykel för en momentnyckel 10-40 nm än en på 40-150 nm?

Eller bara dra åt lagom för hand! Snabbt, enkelt och billigt.![]()
Ända tills du drar sönder ett kamöverfall och får slänga toppen som kostar 15kkr.

Varierar mycket beroende på typ av jobb.
Har en "billig" biltema 20-210nm och en lite dyrare som är något 4/5-20nm. Har funnit att en stor del av det jag gör på min hoj hamnar runt brytpunkten där runt 15-30nm. Bromsar och ramdelar brukar bli stora nyckeln medans motordelar ofta är den lilla.
Sen använder jag nog inte momentnyckeln lika ofta som man kunde om jag ska va ärlig.
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |