TL-tråden - v2 !

CBR1000RR eller speed tripple kanske..
Såg något bygge med en superdukebakdel kanske kan vara något ?
SV baken är ju rätt smuck också funderade på en sådan till mitt Busabygge men det blev en K8 bak istället
för ville ha lite mer bredd att matcha den svullna framändan med..

Haru nå bilder på den kanske? ;]
 
Njäää det där ser för klumpigt ut för att köra naket tycker jag, ihop med kåpa hade det sett bättre ut. =)
 
Ingen fara. Förstod nästan det. Blir lite pilligt o borra i mina så jag tror att jag helt enkelt skiter i det
o fortsätter chansa på bes. :tungan O whora lite är ju aldrig fel. :yoparty:banana

Tog nya bilder på avgaspuffrorna/DB-killern.
Omonterade, men du fattar nog. :)

DSC00433.jpgDSC00434.jpgDSC00436.jpg
 
Njäää det där ser för klumpigt ut för att köra naket tycker jag, ihop med kåpa hade det sett bättre ut. =)

Öh.. det stämmer ju. Det var när jag funderade på att byta TLR baken mot något mindre som jag sparade ner de bilderna. Med mina Wareagle kåpor skulle en CBR bak se fin fin ut (tror jag..) :)
 
Öh.. det stämmer ju. Det var när jag funderade på att byta TLR baken mot något mindre som jag sparade ner de bilderna. Med mina Wareagle kåpor skulle en CBR bak se fin fin ut (tror jag..) :)

Ja det skulle bli snyggt. Annars va den fin den där, gillar färgerna.
Letar rövar som fan men R6 06-07 verkar va bästa alternativet... synd bara att de är cp-dyra även i halvdassigt skick :S

Har så gott som bestämt nu att det blir nakenräser stuk på TLR'en i vinter :D
 
Jag byggde egna db-killers för mina M4. Kolfiberpiporna går inte att borra i som PL har gjort.
Ska försöka ta några foton på dem när jag kommer hem.

Mina M4 som nästan helt nya mätten in på 103,7dB, men besiktningsmannen var på bra humör så jag fick åka hem. Andra gången tyckte jag att de bullrade på lite mer, men med de hembyggda insatserna så brydde de sig inte ens om att mäta upp ljudnivån på dem, så det var nog absolut tillräckligt.

Väl hemma var de urplockade efter ca 30 sekunder. :rock
 
Ja det skulle bli snyggt. Annars va den fin den där, gillar färgerna.
Letar rövar som fan men R6 06-07 verkar va bästa alternativet... synd bara att de är cp-dyra även i halvdassigt skick :S

Har så gott som bestämt nu att det blir nakenräser stuk på TLR'en i vinter :D

Tänkte sätta dit en Honda RS125 tail på min, det blir litet och nätt därbak!
 
Nu efter misslyckade googlingar och andra sökmetoder, ställer jag min fråga här.

Funderar på att bygga om min TLs till en fighter och undrar därmed om original gas- och kopplingsvajrar och annat tjafs räcker till med det högre styret? Har i alla fall förstått att bromslangen måste bytas.
 
Nu efter misslyckade googlingar och andra sökmetoder, ställer jag min fråga här.

Funderar på att bygga om min TLs till en fighter och undrar därmed om original gas- och kopplingsvajrar och annat tjafs räcker till med det högre styret? Har i alla fall förstått att bromslangen måste bytas.

Har ingen fighter själv, men efter va ja kommer ihåg ifrån de ja läst måste även gas och koppling bytas till längre.. Kolla på tlplanet.com, finns rätt mycke fighter-trådar där ju...
 
När jag byggde om min TLS till naken så räckte både koppling- och gasvajrarna till. Dock så fick jag dra om gasvajrarna till andra sidan av styrhuvudet.
 
Finns de nån här som vet vars man kan beställa lite delar till TLS:en Behöver få tag en ny laddregulator då min la av igår när jag var påväg för en veckas körning i Norge. Vart ståendes 9 mil söder om Tärnaby i ösregn :gråta
 
Nyheter
Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Back
Top