jyx
offroad, sport, custom...allt funkar
Finns färdiga kit plug-n-play på ebay.co.uk
Funkar det med lyse från england, pekar inte halvljuset åt fel håll ? en kompis fick anmärkning på det när han besiktigade sin UK importerade sv1000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns färdiga kit plug-n-play på ebay.co.uk
Vid 2 inch mod så luftskruvarna enligt Brinken vara utskruvade "3 turns" menar han hela 360 graders varv? Eller 180 graders varv? Håller på med en mod nu och på den är skruvarna 1.5 hela varv ut. Gissar att någon skruvat in dem från 2.5 varv för att feta upp lite när dom monterat slipon men är inte helt säker?
Kör ni med tjockare olja i gaffeln? Någon som testat med större oljemängd istället? Tips?
Dåligt med respons här så jag citerar väl mig själv...
Fortsättningsvis så såg trottelnålarna ut så här. Kan väl inte vara standard? Är dessa nålar redan uppshimsade? Mätte brickorna till 3 mm totalt.
Vid 2 inch mod så luftskruvarna enligt Brinken vara utskruvade "3 turns" menar han hela 360 graders varv? Eller 180 graders varv? Håller på med en mod nu och på den är skruvarna 1.5 hela varv ut. Gissar att någon skruvat in dem från 2.5 varv för att feta upp lite när dom monterat slipon men är inte helt säker?
....kör med originalpipan och har inte borrat hålet i luftburken än, söker efter ljuddämpare, om någon har en över så PM:a gärna.
3 turns är 3 varv. I orginal ska det vara 1 3/4 varv ut från botten för Mikuni BST36SS (96-99) och 3 varv för Mikuni BSR36SS (01-02). Brickorna på dina nålar är som dom ska vara.
Funkar det med lyse från england, pekar inte halvljuset åt fel håll ? en kompis fick anmärkning på det när han besiktigade sin UK importerade sv1000
Nope, inga problem att besikta för mig iaf. Jag har typen som kallas "twin dominator" köpt från UK.
Aha, du menar sånna här, http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Belysning/Dubbellyse-mattsvart-82746/
Min drar ca 0,65l/mil. Är ditt luftfilter rent? Hur är bestyckningen av förgasarna?
Bensinkranen vriden till "PRI"? Been there, done that. Twice...
Nej. Bensinkranen är på "on".
en flotör har väl "hängt" sej, starta o åka en sväng kan räcka för att åtgärda problemet.
!!!!!!|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |