Vad fick dig att le idag?

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Premiärturen igår. Firade med Whisky och garre efteråt. Äntligen!
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Min brors kreativa kort på min födelsedag, som han dessutom valde att skicka till min jobbadress...
bikerchick.jpg
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Idag var det första dagen för i år jag slapp ha på mig mössa eller handskar på morgonen och nästa vecka kommer värmen säger dom.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
T-shirt-väder idag ju!:banana
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Hittade jag precis bredvid min trapp idag... under löven fanns en hel drös knoppar till...
Våren är verkligen här - på riktigt! Blåsippor är skiten :banana
Blåsippa.jpg
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hojtur till jobbet i solsken idag. :)
Turen tog 40 minuter från dörr till dörr, att jämföra med tåg/tub, som tar 1h35min i snitt dörr till dörr.
Och inte var bilköerna ens märkbara. Fritt hela vägen in från E4 in i Kista, annars brukar ju norra infarten vara något jävulskt fullsmetad med bilar. :tummenupp
Och i eftermiddag ska jag försöka åka på hojprovning med kåtte med. :banana
Hemresan borde också bli i solsken, sålänge väderleksrapporterna inte är fel (för det är de ju aldrig....:fakta)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är fortfarande INTE nöjd. Jävla blåst från helvetet! Åkte från Bålsta till Södertälje idag (besökte MÖR). Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, jävla cp-blåst. Hem sket jag i E4/E18 och åkte småvägar. Bättre.

Detta kanske hör hemma i nån surtråd istället. ;)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
http://www.aftonbladet.se/resa/article16623050.ab
Turister utvisade – de ansågs vara för sexiga

Tre utländska män har slängts ut ur Saudiarabien.
Anledning: De ansågs för snygga och oemotståndliga för kvinnor.

De tre männen kommer från Förenade Arabemiraten och deltog i den årliga kulturfestivalen Jenadrivah i den saudiska huvudstaden Rijadh.

Plötsligt slog landets religiösa polis till mot männens paviljong på festivalen. De fördes snabbt bort från området och tillbaka till Abu Dhabi i Förenade Arabemiraten.

– En företrädare för festivalen säger att de tre visades ut ur landet därför att de var för snygga och myndigheterna fruktade att kvinnliga besökare skulle falla för dem, skriver den arabiska tidnignen Elaph, som brittiska Telegraph citerar.

”En ren slump”
Enligt ett officiellt uttalande från Förenade Arabemiraten föranleddes dock polisens ingripande av rapporter om att en kvinnlig artist befunnit sig i männens paviljong.

– Hennes besök i vår paviljong var en ren slump och ingick inte i det program som vi på förhand gett ledningen för festivalen, säger Saeed Al Kaabi, chef för den emiratiska delegationen, som de tre männen ingick i.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Poliskvinnan som stoppade mig på lunchen. Jag har aldrig sett någon så uppgiven tror jag. Tänk blöt hund.

Jag trodde jag aldrig skulle se mitt körkort igen men hon lät mig otroligt nog åka vidare uan ens en så mycket som en böter. Det tackar vi för!

Nu ska jag köra jättelugnt och inte bli irriterad över en massamottrafikanter! :lovar
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Min granne, den ansvarstagande trygge familjefadern, kom precis hem från vad som troligen var en fest/krogen.
Jääääääääävlar vad han spyr! :zpy
Den imponerande ljudnivån får mej att undra hur mycket han druckit.
Det här är en väldigt välisolerad kåk så normalt hör man inget från grannarna ens när det pågår folkmord.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Startlistan till formel renault 1,6.
Det måste vara ett aprilskämt som gått för långt när den innehåller två ester med efternamnen Annus och Rump.
 
Last edited:

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
I dag fick jag ta en premiärtur i polarens nya Subaru WRX STI :). Helt ok på fyra hjul.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top