H_____P
Trygghetsnarkoman
Har skickat denna tråd till Bike trollhättan, ska bli intressant att se vad svaret blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är bevisligen inte ny, nyskick ja, men ny näe?
Företag får hängas ut hur man vill, företag kan inte förtalas.
Så enligt dig är alltså en hoj endast ny så länge Transportstyrelsen inte har klickat på knappen "Påställd" än? Efter det är den alltså helt plötsligt begagnad?
Jadu, det håller ju så klart inte med om.
Sen får du gärna tala om varför man ska hänga ut ett företag för "oseriöst" som är "seriöst"? Det där förstår nämligen inte jag.
Jag har ingenting med Bike i Trollhättan att göra, förutom att jag är en mycket nöjd kund hos dom, och har varit i många år. Men jag tycker att den här tråden skall tas bort omgående. Hade det varit mitt företag som "hängdes ut" med Varning helt oförtjänt, så hade jag blivit jäkligt sned.
Ett tips till trådskaparen... Ring åtminstone och kolla med företaget vad som gäller innan du hänger ut dom med Varningar i Sveriges största MC-forum!!
Då jag bedömer att trådens rubrik är onödigt hård mot Bike i Trollhättan har jag ändrat den. Tråden är dock till sitt innehåll saklig och har har ett berättigande. Jag ser gärna att Bike Trollhättan kommer med i diskussionen.
Då den bara gäller första ägaren så sänker det andrahandsvärdet rätt rejält.
Och varför ställer man på ett nytt fordon?![]()
Jobbar du på Bike Göteborg?![]()
Eller köper du demotvs på mediamarkt för fullpris?
Nä, jag köper inte en demohoj till fullpris heller. Jag tycker det är en viss skillnad på en fabriksny hoj och en demohoj. Påställd eller ej. En fjolårsmodell kan fortfarande var fabriksny, och säljer ett företag av Bikes dignitet den med två års garanti skrivet i köpekontraktet så ser jag ingen anledning att tvivla på det.
Jag tror inte riktigt att du förstår vad detta handlar om... Så fort hojen blir påställd så har den 1 ägare på pappret och garantin börjar att ticka! Oavsett vad butiken säger så är det så!Så enligt dig är alltså en hoj endast ny så länge Transportstyrelsen inte har klickat på knappen "Påställd" än? Efter det är den alltså helt plötsligt begagnad?
Jadu, det håller ju så klart inte med om.
Sen får du gärna tala om varför man ska hänga ut ett företag för "oseriöst" som är "seriöst"? Det där förstår nämligen inte jag.
Gäller det bara nämnda företag? Sett många trådar med uthängda firmor tidigare utan skönskrivningar.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |