Singeltråden

Ja tyvärr så är dom flesta roliga hobbysarna dyra, annars så skulle man ha många fler.

Mitt problem är att jag har svårt att hitta hobbies som verkar roliga. Den enda hobby som jag finner något nöje i är att köra hoj. Men det har jag bara gjort en säsong då det var dåligt väder största delen av tiden så jag har bara kört 160 mil. Så jag får se hur det intresset utvecklas, men hittills verkar det oväntat positivt.

sssch :näsblod

Smuttade bara lite förut. Skulle köra ner bilen på tomten bara. Så tog ett varv runt kvarteret.

Håller med Semper Idem fjunis, ingen blir impad av någon som fyllekör. Och även om du gjort det, även om det bara var lite, så är det ingen bra idé att skryta om det här. Var rädd om dig, men var framförallt rädd om andra! Säger inte att du varit ute och vansinneskört full som ett svin, men "ta ett varv runt kvarteret" gör man bara inte om man druckit. Man riskerar inte bara sitt eget liv utan även andras. Ärligt talat, vill du riskera din egen hälsa så gör det. Men skulle du någonsin kunna förlåta dig om du skadar någon annan till följd av ditt beteende? :)

Edit: Såg ditt andra inlägg nu. Låt gå för denna gång, möjligen. Men dock!

Vad är den riktiga definitionen av en SH-brud då? :)

Har A-kort och äger eller ha ägt/ska äga en hoj. Inte ens A1 pojkarna får vara kvar på forumet så att hästbrudarna fått stanna kvar är jävligt generöst. Förstår dock tanken bakom.

Ha ett genuint intresse för hoj är oxå en fördel. Inte bara att man tycker det är ballt och coolt. :tummenupp

Ja tyvärr så är dom flesta roliga hobbysarna dyra, annars så skulle man ha många fler.

Mitt problem är att jag har svårt att hitta hobbies som verkar roliga. Den enda hobby som jag finner något nöje i är att köra hoj. Men det har jag bara gjort en säsong då det var dåligt väder största delen av tiden så jag har bara kört 160 mil. Så jag får se hur det intresset utvecklas, men hittills verkar det oväntat positivt.

Jobbar inte ni och tjänar pengar då? Det känns ju lite meningslöst att lägga omkring 80' på en hoj om man inte nyttjar den till fullo när det är möjligt tycker jag. :va

Har A-kort och äger eller ha ägt/ska äga en hoj. Inte ens A1 pojkarna får vara kvar på forumet så att hästbrudarna fått stanna kvar är jävligt generöst. Förstår dock tanken bakom.

Ha ett genuint intresse för hoj är oxå en fördel. Inte bara att man tycker det är ballt och coolt. :tummenupp

Sen när har det sparkats folk från forumet för att dom inte har rätt behörighet?

Gills det med indraget körkort och motorcyckeln i baskomponenter över garage-golvet? :va

Får inte A1 pöjkarna vara kvar? :va

Lite synd att 125 forumet är döende på grund av facebook. Men lite skönt också. Samma fråga kom fram en gång i veckan - Vilken går snabbast. Blev lite uttjatat.

Lägg ner nu... Jag kör inte rattfull.

Nehejdu, lägg ner själv. Det lät väldigt mycket som det när du sa "Visst fan, kan ju inte köra ikväll för jag har druckit!" och ett litet tag senare: "Körde ändå". Du kan inte gärna förebrå oss för att vi tror det, faktiskt ;)

Jobbar inte ni och tjänar pengar då? Det känns ju lite meningslöst att lägga omkring 80' på en hoj om man inte nyttjar den till fullo när det är möjligt tycker jag. :va

:7petajag pratade inte om hojåkandet,menade att om man hade massor med pengar så skulle man ha fler dyra hobbies.
Jag har många fordon så jag får lägga mycket pengar på dom, samt garagehyra.

Hörsägen, bevis frågas.

Lite svårt att bevisa fattar du väl själv. Men du som hängt här så många år borde sett detta. Alla moppefuckona är ett bra ex.

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back