Singeltråden

Lite svårt att bevisa fattar du väl själv. Men du som hängt här så många år borde sett detta. Alla moppefuckona är ett bra ex.

Men hur många moppefuckona har faktiskt blivit kickade och hur många har själva insett att dom inte har nåt här att göra?

I
Låter billigt. Men mycket folk har alldeles för många hobbys.

sssch :näsblod

Smuttade bara lite förut. Skulle köra ner bilen på tomten bara. Så tog ett varv runt kvarteret.
Man får ju ingen lyx för det såklart.

Låt bli att smutta även om du ska bara runt kvarteret påg.
Jodå envis är mitt förnamn. Undrar hur många gånger jag gett mina föräldrar gråa hår. :D Det mesta har gjort att de blivit mer avslappnade inställda till mina småsyskon, de ska ha mig att tacka för tycker jag ;)

Jag har hellre en hoj än en kitesurfingskit, utan att ens prova något av de två ;)

Självklart. Kite i Sverige är lite fel. De ska vara varmt och blåsigt :). Ska nog testa på de nästa år.

Och även om du inte har mc nu så får du vara här. :krama

Om man vore 24år igen. :rock Fast problemet är att jag nog skulle vilja vara 24 men ha den livserfarenhet som jag har nu, vilket kan vara lite svårt att få att gå ihop.

Det beror väl på vilken livserfarenhet man har. Jag tror jag har ganska mycket jämfört med de andra i min ålder men det kan ju självfallet bero på vilket bagage jag bär på också.

Nä jag känner mig inte gammal, men det finns en hel del val som jag gjort i livet som jag skulle ändra på om jag kunde.

Jag har gjort så sjukt många dumma val. Men jag ångrar INGENTING. Jag skulle inte ändra på NÅNTING, inte ens det som blivit nerpackat i mitt bagage. Varför? Utan de sakerna hade jag inte varit den jag är. Och den jag är idag gör ju mig till ett unikum och det kan jag nog vara lite stolt över.

Jag har gjort så sjukt många dumma val. Men jag ångrar INGENTING. Jag skulle inte ändra på NÅNTING, inte ens det som blivit nerpackat i mitt bagage. Varför? Utan de sakerna hade jag inte varit den jag är. Och den jag är idag gör ju mig till ett unikum och det kan jag nog vara lite stolt över.

Helt riktigt! Look, learn and listen baby, thats my philosophy.

Det beror väl på vilken livserfarenhet man har. Jag tror jag har ganska mycket jämfört med de andra i min ålder men det kan ju självfallet bero på vilket bagage jag bär på också.

Ta inte detta på fel sätt, för det är menat som en komplimang. Det var anledningen till att jag frågade om din ålder, jag räknade med att du borde vara ungefär i den ålder du är men ibland verkar du vara lite mer, vad ska man säga(?), jag säger mogen i brist på ett bättre uttryck. :krama

Ta inte detta på fel sätt, för det är menat som en komplimang. Det var anledningen till att jag frågade om din ålder, jag räknade med att du borde vara ungefär i den ålder du är men ibland verkar du vara lite mer, vad ska man säga(?), jag säger mogen i brist på ett bättre uttryck. :krama

Nej jag tog inte det på något speciellt sätt alls :) :krama
När man tar fram min seriösa sida finns det nog mer att upptäcka :)

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back