Singeltråden

Aha, du menar så... Så vad är din plan, säg åt henne att dra med mig ner i källaren varpå hon kan "fiska" mig? Är hon så snygg att jag faller för det då? För ser hon ut som plåthinkens exempel kommer jag springa snabbare och längre ifrån henne än ifrån dig... :näsblod :D

Du ska va i min källare. Det är redan avgjort.
:)

Jaha, det är något allvarligt fel på mig, somnade inte förrän efter kl 2 någon gång bara för jag grubblade. Vaknade halv åtta. Någon som har ett botemedel mot en inbyggd väckarklocka? :rolleyes:

Jaha, det är något allvarligt fel på mig, somnade inte förrän efter kl 2 någon gång bara för jag grubblade. Vaknade halv åtta. Någon som har ett botemedel mot en inbyggd väckarklocka? :rolleyes:

Jag vet inte om jag kan lära dig men du kanske kan lära mig? Hade vart hur skönt som helst att vakna utan dessa väckarklockor! :smasha

Men vädret är bra:)

Jag somnade före 20 igår, vaknade i soffan strax efter 3, la mig i sängen och vaknade 7:30 när klockan ringde.

Hur var eran helg?

zeza6ure.jpg

Var glad för det.. Jag vaknade ofrivillig 09 och känner mig asseg..

Springa och stresshoppa lite kablar och grejer nu så jag får ihop TV/Stereo/nätverk/PS3/Skrivare etc.. Sen plygg i eftermiddag. Yaay

Var glad för det.. Jag vaknade ofrivillig 09 och känner mig asseg..

Springa och stresshoppa lite kablar och grejer nu så jag får ihop TV/Stereo/nätverk/PS3/Skrivare etc.. Sen plygg i eftermiddag. Yaay

Det är skönt att vakna samma tid varje dag men det känns lite väl otacksamt att inte kunna sova en timme till när man inte kunde somna i tid :rolleyes: Men nu är jag igång iallafall. Trött men tänker överleva dagen :yoparty

Gud vad jag är uttråkad och rastlös. Föreläsningen börjar inte förrän 13,15. Vad tusan ska jag göra ända till dess? :va

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm