Singeltråden

Du, dom däringa bullarna ska inkasseras nån gång också. :fakta

Äsch då, jag har redan taktiken klar! Det är bara säga nåt charmigt så blir hon så generad så hon glömmer bort det för en stund.. (och det är då man har sitt tillfälle att fort som tusan dra på sig hjälmen och sticka därifrån :yoparty )

Har en annan väninna som jag mutar med glassar istället.. tror vi är uppe i 8 eller 10 glassar nu, så i år får jag vara jäkligt charmant.

Äsch då, jag har redan taktiken klar! Det är bara säga nåt charmigt så blir hon så generad så hon glömmer bort det för en stund.. (och det är då man har sitt tillfälle att fort som tusan dra på sig hjälmen och sticka därifrån :yoparty )

Har en annan väninna som jag mutar med glassar istället.. tror vi är uppe i 8 eller 10 glassar nu, så i år får jag vara jäkligt charmant.

Kan du verkligen vara charmig? :va

Haha, nej:D Far cry 3 heter detta, vet inte om det är "bättre" i dina ögon än om jag spelat WoW förvisso men iallafall... :)

Jag spelade mest TacticalOps, Postal, GTA och Battlefield förut. Jag är inte bättre själv så jag menade inte att va dum. :D

Jag får höra allt skvaller från Pippi ändå! Bara att muta med några bullar! :banana

Haha, det tror du bara. ;)

Du, dom däringa bullarna ska inkasseras nån gång också. :fakta

Bra att du ser om mina intressen...säg att jag vill ha ränta oxå. :fyllisar

Jag blir ALDRIG generad. :4skrika:4skrika:4skrika

Jag spelade mest TacticalOps, Postal, GTA och Battlefield förut. Jag är inte bättre själv så jag menade inte att va dum. :D

Haha, jag gillar egentligen inte skjutspel som sådana (CS och så vidare har aldrig intresserat mig) men shooting/survival/exploring/searching/finding/combining-genren eller vad man ska kalla den gillar jag. Fallout 3 och new vegas är personliga favoriter, likaså gillar jag de senare spelen ur The Elder Scrolls av samma anledningar även om de är mer Fantasy (vilket för min del inte alls är negativt, tvärtom. Bara som förtydligande ifall någon känner för att protestera mot att jag jämför de förstnämnda med de sistnämnda). Dum får du vara om du vill, jag gillar ju att spela så om folk bestämmer sig för att inte gilla mig av den anledningen så skiter jag i vilket och spelar vidare:D

Natti:hej

Last edited:
Jag ska också sova.

Ska bara tala om för er alla, Pippi sover inte. :brynad :glömdet :fakta

:rofl :rofl :rofl nu var jag rolig! :glömdet

(Okej, jag är trött nu. På riktigt. Så... Sov gott, mina små fina älsklingar :kär)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!