Bikerman75
* MAVERICK *
Men SNÄLLA! Ge dig nu.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag kan relatera till mina egna unga år, ibland är långdagis det minst dåliga alternativet.
Det tar väl inte så lång tid?![]()
Jag sa aldrig att det var skrämmande, jag sa att den var spetsig.![]()
Caroline har varit hemma mycket med barnen fram tills de började skolan just för att vi skulle slippa ha dem på dagis från halv 7 till 5 på dagarna.
Visst vi förlorade pengar men vafan vi ha r haft mat på bordet och hela och rena ungar

Men bara om man är lös i magen![]()

Menar du att det går fortare för en kille om han är lös i magen?![]()

Jag sa aldrig att det var skrämmande, jag sa att den var spetsig.![]()

Är det verkligen det.
Som jag skrev innan i tråden så visst vi förlorade pengar men samtidigt så har vi hus, vi har 2 bilar inga nya men fullt fungerande, mat på bordet, la minst 100000 på bröllopet, vi har hela och rena ungar.
Man behöver inte sitta i ett hus för 4 mille och 2 bilar belånade på huset för 300 lök stycket.
).FAN vad ämnena svänger fort i den här tråden. I love it.![]()
Spetsig, visst. Fast, det krävs nog mycket talang & ännu mer vilja om du skall få någon att gråta med den där.![]()
En bra variant om man har ungar i kvarteret så de får träffa andra barn istf bara morsan eller farsan.Vi körde på delad hämtning lämning hos dagmamma. Dvs liten grupp med syskon, ja lämna vid 8 pappa hämta vid 3. Funka jättefint för oss. Dagmamman bor tvärs över gatan hela 20 m bort.
![]()
Ja har oxå haft ätstörningar (när ja va mycket yngre) o de var baserade på mätning baserat på det ja tyckte mig se i spegeln, men fortfarande mätning (våg). Har du seriösa problem bör du gå o prata med nån, kan du hantera det själv ska du fundera på ditt eget förhållningssätt.![]()
Nää, då skiljer det 5 cm, i alla fall.![]()

Far och mor separerat.
Far är nyckelperson i ett företag som står i ett vägskäl efter 15års slit.
Mor behöver jobba för att kunna öht ställa mat på bordet och far bidrar efter förmåga men har varken tid eller särskilt mycket pengar (separationer kan vara dyra historier).
Som sagt:
Att det finns idioter som prioriterar som arslen är en sak.
Men det är inte alltid fallet.
Så vare! Men vem var det som var typ lika lång som mig?![]()

Så vare! Men vem var det som var typ lika lång som mig?![]()
även om jag ibland gråter över att jag ätit en knäckemacka för mycket ibland.

Nae på höjden juuuu. Du fixar det! Du har ju sjukdomsinsikt, det är allt! O du är skitsnygg! Kram kram kram!Jag har redan vårdkontakt sedan ett par månader. Utan den hade jag fortfarande tillbett porslinsguden. Men numera har jag slutat upp med att spy. 9 veckor and still going strong även om jag ibland gråter över att jag ätit en knäckemacka för mycket ibland.




|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |