Singeltråden

:huvet

För första gången på MÅNGA år klagar jag på min röv.

Stussmåtten når tresffrigt och midjan är närmare 30 centimeter mindre. Inte ens de kläderna som ska vara anpassade till hardcoregym (dvs tjejer med RÖV) sitter bra över min röv. Knäböjer jag djuuuuupt kommer alla se mitt myntinkast :gråta
 
:huvet

För första gången på MÅNGA år klagar jag på min röv.

Stussmåtten når tresffrigt och midjan är närmare 30 centimeter mindre. Inte ens de kläderna som ska vara anpassade till hardcoregym (dvs tjejer med RÖV) sitter bra över min röv. Knäböjer jag djuuuuupt kommer alla se mitt myntinkast :gråta


Du överdriver inte lite väl mycke nu va. :va
 
:huvet

För första gången på MÅNGA år klagar jag på min röv.

Stussmåtten når tresffrigt och midjan är närmare 30 centimeter mindre. Inte ens de kläderna som ska vara anpassade till hardcoregym (dvs tjejer med RÖV) sitter bra över min röv. Knäböjer jag djuuuuupt kommer alla se mitt myntinkast :gråta

En röv ska va stor så vad gnäller du över?:fatta! Har du inte hellre smal midja och stor röv än att se ut som en tunna? Tänk positivt istället. :)
 
Nä det är inte så att jag har mycket höfter. Det är RÖV jag har...

För att vara allvarlig har jag problem med att hitta ett par välsittande jeans just på grund av dem.

Och nä jag har inte lagt upp någon bild där man ser baken på mig. Än ;)
 
JOOOO MEN JAG VILL KUNNA HA NORMALA BYXOR SOM ALLA ANDRA! :4skrika

Jag kan ALDRIG ha byxor med låg skärning på grund av det här.

Nu inbillar du dig, du har ju skitsnygga ben/rumpa.

Och om du inte är nöjd så får du göra som jag gjorde.

Jag hade en kroppsdel som var oproportionerligt stor. det lirade liksom inte med helhetsintrycket av kroppen.
Så då la jag på mig 15kg muskler över hela kroppen.

Så nu ser inte kuken så jävla stor ut längre. :banana
 
Nä det är inte så att jag har mycket höfter. Det är RÖV jag har...

För att vara allvarlig har jag problem med att hitta ett par välsittande jeans just på grund av dem.

Och nä jag har inte lagt upp någon bild där man ser baken på mig. Än ;)

Gör det då så kan vi avgöra. :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top