Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Precis min idé. Jag ska fan åka hem imorgon efter jobbet, krypa ner i soffan o kika på en krigsfilm, en riktigt blodig jävla krigsfilm. :lerelakt

Fan vad tråkigt det blev här då!?
Vad fan hände??![]()

...
Jotack, viril som aldrig förr.![]()
Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså.![]()

Fan vad tråkigt det blev här då!?
Vad fan hände??
Jaja, vad säger Stockholms-crowden då? Ska vi försöka dra ihop något på lördag istället, eftersom torsdagen nu blev körd?
Barhäng kanske? Nått bra lamm-köttshak? Biljard/bowling var ju kul, men lite mycket sausage-fest lixom.![]()

Hehe, var några damer på universitetet som skulle iväg på alla hjärtans dag firande idag...
... för imorgon ska de gå på "bojkotta alla hjärtans dag" - middag.
Dubbelmoral är dubbelt så bra![]()
Hehe, var några damer på universitetet som skulle iväg på alla hjärtans dag firande idag...
... för imorgon ska de gå på "bojkotta alla hjärtans dag" - middag.
Dubbelmoral är dubbelt så bra![]()

God morgon och en riktig
Bara jag som känner så idag?
Jag har äntligen sovit två nätter i rad, ordentligt med timmar! Bara för jag inte gick hit och bråkade här på forumet![]()
You can kiss mine.![]()
Nog inte här heller. :-(
Fy fan vad jag är uttråkad, dött som fan på jobb. Känner att jag har vettigare grejer att göra än sitta här och hänga.
Ja, vart fan har du varit då?
Tror du dessa damer saknade manligt bihang för morgondagen?![]()
[video]http://www.facebook.com/video/embed?video_id=521505877900428[/video]
![]()

Tror du dessa damer saknade manligt bihang för morgondagen?![]()
Fan vad tråkigt det blev här då!?
Vad fan hände??
Jaja, vad säger Stockholms-crowden då? Ska vi försöka dra ihop något på lördag istället, eftersom torsdagen nu blev körd?
Barhäng kanske? Nått bra lamm-köttshak? Biljard/bowling var ju kul, men lite mycket sausage-fest lixom.![]()

Relativt säker på att de gör det.
Men inget jag skulle hugga på ändå.
Damer som tillbringar större delen av sin vakna tid med att beundra sig själva är bara tröttsamt.

Hellre det än i ansiktet![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |