Singeltråden

Fan vad tråkigt det blev här då!?

Vad fan hände?? :smasha

Jaja, vad säger Stockholms-crowden då? Ska vi försöka dra ihop något på lördag istället, eftersom torsdagen nu blev körd? :D

Barhäng kanske? Nått bra lamm-köttshak? Biljard/bowling var ju kul, men lite mycket sausage-fest lixom. :7peta

Precis min idé. Jag ska fan åka hem imorgon efter jobbet, krypa ner i soffan o kika på en krigsfilm, en riktigt blodig jävla krigsfilm. :lerelakt

Die hard har ju biopremiär, du kanske ska boka om biobesöket istället för att ställa in?:banana

Jag tyckte att jag droppade veckans kommentar, så jag vilar mig i form till nästa gång jag får ett upplägg. :rolleyes:

Men sen kanske inte alla håller med mig. :glömdet

Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså. :D

Hehe, var några damer på universitetet som skulle iväg på alla hjärtans dag firande idag...
... för imorgon ska de gå på "bojkotta alla hjärtans dag" - middag.

Dubbelmoral är dubbelt så bra :hihi

Här är man borta några dagar och jävlar vad det går undan! Har jag missat något intressant? :)

Jaja, vad säger Stockholms-crowden då? Ska vi försöka dra ihop något på lördag istället, eftersom torsdagen nu blev körd? :D

Barhäng kanske? Nått bra lamm-köttshak? Biljard/bowling var ju kul, men lite mycket sausage-fest lixom. :7peta

Barhäng låter ju bra, Anchor kanske fast de e ju inget lamm-köttshak direkt. :fyllisar

Hehe, var några damer på universitetet som skulle iväg på alla hjärtans dag firande idag...
... för imorgon ska de gå på "bojkotta alla hjärtans dag" - middag.

Dubbelmoral är dubbelt så bra :hihi

Det hör till att vara bitter på alla hjärtans dag när man är singel tydligen.

Jag kan gärna gå ut med nån av er här, Peter, och få en liten chokladask och en blomsterkvast i dörren när jag blir hämtad med limousine.
Utan att vi för den sakens skull behöver säga att vi är ett par...

God morgon och en riktig :banana

Bara jag som känner så idag?

Jag har äntligen sovit två nätter i rad, ordentligt med timmar! Bara för jag inte gick hit och bråkade här på forumet :glömdet

Lova bara att du inte gör om det;)

You can kiss mine. :rofl

Sry kan inte låta bli!!!!

Hellre det än i ansiktet:D

Nog inte här heller. :-(

Fy fan vad jag är uttråkad, dött som fan på jobb. Känner att jag har vettigare grejer att göra än sitta här och hänga.

Solen sken ju en stund;)

Ja, vart fan har du varit då?

Kan man undra, han får väl fan läsa.

Jävla lathund!!!!

Last edited:

Du är sämst!:4skrika

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back