Singeltråden

Jag följer bara med om Pippi följer med.

Det kan iofs funka om Peter kör Bird is the word var 20:e minut oxå.

Tycker iof att vi hade jävligt trevligt sist när vi körde biljard! Så det duger för mig. :7peta

Ricken? Shadow? Bueller? Anyone?

Allt är bättre än att sitta hemma.... :crash

Jag är dock bokad på torsdag, som det ser ut nu iaf, det vore ju inte första gången en plan ändras... Men vi människor har ju trots allt uppfunnit något kallat telefon så vi ska nog kunna styra upp något till helgen om inte annat?

Jag är dock bokad på torsdag, som det ser ut nu iaf, det vore ju inte första gången en plan ändras... Men vi människor har ju trots allt uppfunnit något kallat telefon så vi ska nog kunna styra upp något till helgen om inte annat?

Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag. :huvet Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag. :dummer

Men sure, helgen är förhandlingsbar. :rolleyes:

Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag. :huvet Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag. :dummer

Men sure, helgen är förhandlingsbar. :rolleyes:

Det är inte så att det är nån som är lite bitter för att nån inte har en dejt på torsdag? :rolleyes:

Som det avsnittet i HIMYM där dom bittra går ut o festar "själva" för dom vill inte ha nån dejt på denna kapitalisternas nationaldag.

Men egentligen sitter dom bara o letar letar letar efter nån att vara med.

Du är bitter, fatta! :pangihuve

Skit, jag skulle ju jobba.

Pippi skulle ju på bio. Jag kan släpa med mig receptionisten från jobbet. :hihi

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha. :D
Receptionister är bra folk. ;)

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha. :D

Du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?

Det är många saker som väger för eller mot att skaffa egen häst men det är ett helt underbart liv att vara hästägare, tro mig jag vet. :)

Här en bild på mig och Calle.

View attachment 378506

:kär vilken bild!

Fast... Jag kan inte ens riktigt se att jag låter bli att resa eller gör allt annat jag vill bara för att kunna ha häst. Men nu är jag student = måste välja antingen eller. Men det kanske är annorlunda längre fram i tiden :) Vill helst av allt komma tillbaka på tävlingsbanorna.

Ja e inte bitter...

blah blah blah

Du är bitter, fatta! :pangihuve

Läskunning much? :dummer

Vad Ricken sa (om dejt).

Japp, hon är sjukt rolig. :rofl

Helgen kan jag. :hej

:hej

Du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?

Jävlar vad jag gillat dina inlägg nu, IN YOUR FACE! HAHAHAHA! :crash

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...