SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vad gör de på nätterna då?
Meeeen är inte det uppenbart?
Strider.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör de på nätterna då?
Meeeen är inte det uppenbart?

Sen så betyder faktiskt perversion bara "avvikande från normen", vilket rent krasst innebär att allt som skiljer sig från majoritetens preferenser är en perversion. Och dit tror jag faktiskt att gagballs och handklovar räknas1408 räknas definitivt
men det är mest i nutida dagligt tal som perversion blivit ett skällsord
![]()

Jag vill också kunna göra det ju. Torsdagkväll kanske? Som en enda stor jävla FUCK YOU till allt AHD-trams.
Ja e inte bitter...

Jag läste ADHD.
Jag har sagt fuck u till AHD varje år men i år känner jag mig extra bitter.![]()

ADHD är ju för fan the best thing since sliced bread! ÄNTLIGEN finns det något som förklarar varför jag är som jag är.
Hehe, men då ser vi till att hitta på något skoj då istället för att sitta hemma och tycka synd om oss själva!![]()
De va fan nära att vissa andra fick sig en fet smäll, det är så säkert...Du skulle snattat en stock från "vissa andra" och slagit "vissa andra" med den tills tystnad infunnit sig.![]()

Nej, ja som trodde du var Kisse-katt!!!Jag lurar alla!Ni tror ju på att jag är kvinna, hela högen.
![]()

Fan va ni är tråkiga. Här sitter man på jobbet med migrän o förväntar sig att man iallafall ska få läsa nåt kul härinne men inte det inte. Sopor.![]()
Jag vill också kunna göra det ju.
![]()
Tjöp dig en såndär häst!![]()
---
Och vad är AHD? Nåt jag missat?
AHD = A Hard Day.
Jag har redan varit ägare till fyra hästar men då jag inte har eget stall kunde jag inte ha dem kvar tyvärr.
Men visst vill jag ha häst igen om jag kunde det.![]()
I mina ögon är det bara om jag inte hinner äta alls.

Tjöp dig en såndär häst!![]()
---
Och vad är AHD? Nåt jag missat?


Aaaha!!! AHD! Nästan alla mina dagar är AHD i alla andras ögonI mina ögon är det bara om jag inte hinner äta alls.
![]()
Jag hade missat att du haft hästar förr. Var hästlös i 1,5 år innan jag tog över syrrans ponny. Bävar redan den dagen han blir såld. Nästan så jag överväger att köpa häst innan jag ens gått ut skolan. Inte bra, jag som vill ut och resa!![]()
Det är knappt ens roligt att gå in här längre, 20+ sidor varje gång man kollar...![]()

Singeltråds-AW alltså?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |